شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

آرشیو مهر ماه 1399

تكنولوژي روز

طراحي وب سايت

۶۸ بازديد

ساخت يك سايت پيشه اياز اينجا آغاز مي شودظاهر دلخواهتان را با چند كليك طراحي كنيد.با به كارگيري سايت  بسهولت مي توانيد هر قسمتي از وب سايت خودتان را با سليقه خودتان تغيير دهيد و هر انچه بيچارگي داريد مانند متن‌ها، تصاوير، نگارخانه و ... را به سايت خودتان اضافه كنيد.
ي توانيد به رتبه هاي برتر گوگل دست پيدا كنيد و مشتريان زيادي به دست بياوريد.
 هر امكاني دربايستن داريد در گزين كردن شماست به سايت خودتان وبلاگ اضافه كنيد و يا فروشگاه اينترنتي خودتان را تاسيس كنيد. شما همهنگام با رشد وب سايت خودتان مي توانيد امكانات بيشتري به تارنما خودتان اضافه نماييد.
رايگان آغاز كنيدsite desktopطراحي سايت آسان تر از هميشهبا چند كليك سايت خودتان را بسازيدبا استفاده از نوآورانه ترين نرم افزار سايت ساز درگ اند دراپ مي توانيد هر چيزي را كه مي‌خواهيد، سفارشي‌سازي كنيد يا تغيير دهيد. با استفاده از ويژگي‌هاي مختلف، مانند ويديو در بك‌گراند، انيميشن‌هاي مختلف، افكت‌هاي مختلف براي نگارخانه و … يك سايت امروزين بسازيد. با طراحي يك سايت حرفه‌اي، يك وب‌سايت خيره كننده و كارايي گذار خواهيد داشت.
رايگان شروع كنيدcar editorطراحي وب سايتطراحي يك سايت پيشه آساني نيست امابهترين سئوبهترين سئوبا استفاده از ابزارهاي كامل سئو، بهينه شدن اتوماتيك كدهاي سايت و سرعت بالاي سايت به راحتي مي توانيد سايت خودتان را سئو كنيد.
رايگان آغاز كنيدفروشگاه آنلاينسريعتر از رقباآيا ميدانيد اگر بارگذاري سايت شما بيشتر از يك ثانيه طول بكشد، هفتاد درصد كاربران سايت شما را ترك مي كنند؟ اما نگران نباشيد. سايت هاي ساخته شدسايت ها تندتر باز مي شوند.
رايگان آغاز كنيدفروشگاه آنلاينامي به صورت ايزوله حفاظت مي شود.
رايگان شروع كنيدكسب و شغل آنلاينتان را بسازيد و مديريت كنيدكسب و كارتان مهم ترين اوليت شماست.طراحي وب سايت ساخت يك تارنما مناسب براي كسب و كارتان وقت زيادي از شما نخواهد گرفت. با استفاده از زي به راحتي و بدون بيچارگي به كدنويسي يك سايت عالي بسازيد. يك قالب را گزينش كنيد، محتوي خودتان را در آن قرار بدهيد و سايت خودتان را در گوگل ثبت نماييد.
رايگان آغاز كنيدچرا سايت‌ساز زي بهترين برگزيدن براي ساخت وبسايت شماست؟كار كردن با وببه سادگي تصحيح كردن يك پازل است. به تنهايي ميتوانيد يك تارنما چيره دست طراحي نماييد.نها سايت ساز پارسي با امكان شخصي سازي صفر الي صد نما سايت است. حتي شما مي توانيد به سادگي يك ظاهر بي همتا و جديد را طراحي نماييد.وب به صورت كاملا بومي كدنويسي شده است و مانند ديگر سايت سازها منوط به پلتفرم هاي آماده مشابه وردپرس نيست كه اين موضوع مايه امنيت بالاتر، پكپارچه بودن سايت و پشتيباني بهتر شده است.وبي تنها يك سايت ساز پيشرفته نيست. شما يك بسته كامل شامل هاست سريع، امنيت بالا، بهترين سئو و پشتيباني حرفه‌اي گرفتن خواهيد كرد.وي سريعترين سايت ساز ايراني است. مطابق شمردن اعلامي بدست الكسا و گوگل كنسول، سايت هاي ساخته شده بازي از 90% سايت هاي جهان، تندتر است.مطابق آمارگرفتن وب سايت معتبر builtwith محبوب‌ترين سايت‌ساز ايراني است.چرا سايت ساز وب بهترين است؟ مثال سايت هاي طراحي شده با وچطور يك تارنما بسازم؟با پروا به نوع سايتي كه ميخواهيد يك قالب را گزينش نماييد و در وبت نام نماييد.قالب انتخابيتان را با سليقه خودتان شخصي سازي نماييد. به عنوان نمونه رنگ بندي را تغيير دهيد.با استفاده از قابليت درگ اند دراپ، متون، گالري، ويديو و ... را به سايت خودتان اضافه نماييد.امكاناتي كه بيچارگي داريد همانند فروشگاه انلاين، وبلاگ، نمونه كارها و ... را به سايت اضافه نماييد.يك دامين پسنديده براي سوداگري خودتان برگزيدن نماييد و آن را به سايت خودتان متصل نماييد.با استفاده از ابزارهاي پيشرفته سئو و راه كارهاي ماركتينگ، كاربران سايت خودتان را افزايش دهيد.رايگان آغاز كنيد راهنماي قدم به قدم ساخت سايتقالب‌هاي زيباهر قالب فقط يك نقطه شروع است و شما مي‌توانيد ظاهر آن را با سليقه خودتان كاملا تغيير دهيد.
مشاهده قالب هاTemplate11Template13Template14Template15Template21Template22Template29Template35Template0Template1Template2Template3Template4Template5Template7Template10Template11Template13Template14Template15Template21Template22Template29Template35Template0Template1Template2Template3Template4Template5Template7Template10

›پرسش و پاسخ وب يك سايت ساز كامل است كه صفر تا صد آن كد نويسي شده است. شما با كم به راحتي ميتوانيد خودتان بدون نياز به استخدام نيروي كارآزموده سايت مد نظر تان را بسازيد. همچنين بر خلاف سيستم هاي مجاني مانند وردپرس شما دشواري ها سرعت، امنيت و... را نخواهيد داشت.
من فرهنگ طراحي سايت را ندارم، آيا مي توانم سايت بسازم؟به راحتي.  يك رابط كاربري ساده دارد كه با به كارگيري آن مي توانيد بدون كدنويسي يك سايت چيره دست طراحي نماييد. در ويرايشگر قالب  شما با چند كليك مي توانيد، يك سايت با نما دلخواهتان را طراحي نماييد.
آيا ساخت وب سايت با نرم اسباب سايت ساز ساده است؟بله. بر خلاف سايت‌ساز‌هاي مجاني مثل وردپرس، شغل كردن با وكاملا ساده است و دربايستن به نيروي كارآزموده و دوره آموزشي ندارد. پيشه كردن به سادگي نقاشي كشيدن است. به راحتي مي توانيد هر چيزي را كه در صفحه مي بينيد به هر تقدير از صفحه ببريد، اندازه آن را تغيير دهيد و رنگ بندي و ظاهر مد نظر براي آن تعريف نماييد و موارد جديد به صفحه اضافه نماييد.
تفاوت  با سايت ساز هاي بر پايه وردپرس چيست؟وردپرس يك سيستم رايگان هست كه به راحتي خودتان مي توانيد بدون هزينه اضافي آن را نصب نماييد ولي يك سيستم با كدنويسي اختصاصي هست كه باعث درمان سرعت، امنيت و عملكرد سايت شما مي شود. بدبختانه شوربختانه بعضي از سايت ساز هاي وردپرسي، امكانات مجاني وردپرس را براي شما محدود كرده اند به همين علت ما براي شما در آكادمي تعليم مجاني نصب وردپرس را قرار ديتا ايم الي شما بتوانيد با خرج و دردسر كمتر از اين سيستم كاربرد نماييد.
چطوري مي توانم يك سايت با گستره مد نظر خودم بسازم؟در ابتدا شما يك دامين موقت بزي وصل نماييد. محدوديتي در تعداد دامين قابل پيونديدن به سايت نيست.ي بستگي برپا نماييد.
آيا حمايت نماييد.
آيا براي استفاده از زي بايد هاست هم خريداري نمايم؟خير. وربايستن داريد را خواهيد داشت. هاست، دامين، پشتيباني و نرم انگيزه ها طراحي وب سايت.
آيا سايتي كه ميسازم به چهره ريسپانسيو هست؟بله پنل مديريت كاملي براي حالت ريسپانسيو دارد. پس از اتمام ساخت تارنما با يك كليك مي توانيد حالت ريسپانسيو را تنظيم نماييد يا اينكه حالت موبايل و تبلت را به دلخواه خودتان چيدمان نامييد.
آيا مي توانم وبزي ساخت لندينگ پيج كاربرد نمايم؟بله. ي پسنديده ترين گزينه براي ساخت لندينگ پيج هست. با كمك وديجيتال ماركتينگ ها و گرافيست ها مي توانند بدون دربايستن به كدنويسي لندينگ باره نظرشان را طراحي نمايند.
آيا براي استفاده از يك طراح سايت استخدام نمايم؟خير. وي با به كارگيري قدرتمندترين پنل drag & drop امكان ساخت سايت آنلاين و بدون كدنويسي را فراهم كرده است. ولي با اين حال اگر شما وقت كافي براي طراحي سايت با وا نداريد، مي توانيد از خدمات طراحي تارنما وي يا ده ها آژانس تبليغاتي و شركت طراحي تارنما كه بر بستر وب خدمات ارائه مي نمايند، استفاده نماييد.ي، ديده شدن در گوگل بسيار ساده است. براي ديده شدن در گوگل پيش درآمد مطابق با آموزش ثبت سايت در گوگل، تارنما خود را در گوگل ثبت نماييد و سپس با مطالعه راهنماي جامع سئو، بر روي سئو سايت خودتان كار نماييد لغايت با بهينه سازي سايت خودتان به صفحه اول گوگل دست پيدا نماييد.
مورد اعتماد بيش از ۸۰ هزار نفربيش از ۸۰ هزار تن  را براي ساخت وب سايت خودشان برگزيدن كرده اند. شما هم مي توانيد باي سايت خودتان را بسازيد.

چگونه ميكروفون و وبكم لپ تاپ را فعال و غيرفعال كنيم

۳۱ بازديد



چگونگي فعال كردن وبكم لپ تاپ, فعال كردن وبكم در لپ تاپ

 نحوه فعال كردن ميكروفون در ويندوز

 

در اين مطلب شما را با روش هاي فعال و غير فعال كردن ميكروفن و وبكم در گوگل كروم ، ويندوز 8 و 10 آشنا مي كنيم:

 

چگونه ميكروفون را در گوگل كروم فعال كنيم:

براي فعال كردن ميكروفون در گوگل كروم، ابتدا بايد مرورگر خود را آپديت كنيد و سپس بايد قدم به قدم موارد زير را انجام دهيد:

وارد منو Settings شويد.

به بخش Show Advanced Settings برويد

سپس وارد Privacy شويد

و حچگونه ميكروفون و وبكم لپ تاپ را فعال و غيرفعال كنيمالا مربع كنار گزينه Enable ‘OK Google’ to start a voice search را تيك بزنيد تا ميكروفون صوتي گوگل فعال شود.

 

اگر شما از ميكروفن و وبكم اكسترنال استفاده ميكنيد تنها كاري كه بايد انجام دهيد اين است كه زماني كه به آن ها نيازي نيست كابل اتصالي آن ها را از لپ تاپ و كامپيوتر خود بكشيد. اما در لپ تاپ ها ميكروفن و وب كم بصورت دروني يا built-in بسته شده اند بنابراين بايد به صورت نرم افزاري آن ها را غير فعال كنيد.

 

چگونگي فعال كردن وبكم لپ تاپ, فعال كردن وبكم در لپ تاپ

فعال كردن ميكروفون در گوگل كروم

 

فعال و غير فعال كردن وب كم و ميكروفن از طريق فعال و Device Manager

فعال و غير فعال كردن وب كم و ميكروفن از طريق Device Manager يكي از راه هاي سريع و ساده در ويندوز ميباشد. اما با اين كار كاملا امن نيست. نرم افزار هاي مخرب پيشرفته حتي ميتوانند بدون رضايت شما تنظيمات اعمال شده را بازگرداني كنند با اين وجود اين ايده بد نيست كه بدانيد چگونه ميكروفن و وب كم خود را از طريق مديريت دستگاه ها در ويندوز غير فعال كنيد.

بر روي دكمه استارت كليك راست كنيد.

سپس از ليست باز شده Device Manager را انخاب كنيد.

كليد Windows +R را فشار داده و در فيلد Open عبارت devmgmt.msc را وارد كرده و Enter را فشار دهيد.

در ليست موجود منوي كشوي Imaging Devices (يا Cameras) را باز كنيد.

ديوايس مورد نظر   Integrated Camera  ديده ميشود، بر روي آن كليك راست كنيد.

بر روي Disable  كليك كنيد.

بر روي Yes كليك كنيد.

اگر ميخواهيد دوباره وب كم خود را فعال كنيد، فقط كافيست مراحل بالا را انجام داده و به جاي Disable بر روي Enable كليك كنيد.

 

غير فعال كردن ميكروفن

مانند مراحل بالا به Device Manager مراجعه كنيد.

در ليست موجود منوي كشويي گزينه Audio inputs and outputs را باز كرده و از ليست باز شده بر روي گزينه  Internal Microphone كليك راست كنيد.

بر روي Disable  كليك كنيد.

سپس yes را انتخاب كنيد.

اگر  دوباره خواستيد ميكروفن خود را فعال كنيد، فقط كافيست مراحل بالا را انجام داده و به جاي Disable بر روي Enable كليك كنيد

 

چگونگي فعال كردن وبكم لپ تاپ, فعال كردن وبكم در لپ تاپ

فعال و غير فعال كردن وب كم و ميكروفن 

 

فعال كردن دوربين لپ تاپ در ويندوز 8

بسياري از دستگاه هايي كه ويندوز 

پهپاد خورشيدي آلفابت و سافت بانك ، اينترنت LTE ارائه مي‌دهد

۳۲ بازديد

پهپاد خورشيدي آلفابت و سافت بانك ، اينترنت LTE ارائه مي‌دهد

آلفابت و سافت بانك يك پهپاد خورشيدي ساخته‌اند كه در پرواز آزمايشي، به استراتوسفر رفته و در آنجا اينترنت LTE ارائه داده است تا امكان برقراري تماس ويدئويي فراهم ‌شود.

برج‌هاي سلولي (Cellular Tower) هوابرد نسبت‌ به برج‌هايي كه روي زمين نصب مي‌شوند برخي مزيت‌هاي ويژه دارند. برج‌هاي سلولي هوابرد منطقه‌ي وسيع‌تري را پوشش مي‌دهند و در هر زمان كه نياز بود مي‌توان آن‌ها را به ‌جاي ديگري منتقل كرد. برج‌هاي سلولي هوابرد مفهوم كاملا جديدي نيستند و سال‌ها از زماني‌كه نخستين بار به آن‌ها اشاره شد مي‌گذرد؛ با همه‌ي اين‌ها برج‌هاي موردبحث هنوز در دست توسعه هستند. شركت مادر گوگل يعني آلفابت به‌همراه سافت بانك (غول ژاپني حوزه‌ي فناوري) از همكاري جديد با يكديگر در راستاي توليد برج‌هاي سلولي هوابرد خبر دادند.

ظاهرا آلفابت و سافت بانك در تلاشند با اتكا بر منابع زيادي كه دردسترس خود دارند، ايده‌ي برج‌هاي سلولي پرنده را به واقعيت تبديل كنند. آلفابت و سافت بانك توانستند اتصال پايدار LTE را به‌صورت آزمايشي ازطريق پهپادي كه در فاصله‌ي ۶۲۰۰ فوتي (تقريبا ۱۹ كيلومتري) از سطح زمين در استراتوسفر حضور داشت و ازطريق انرژي خورشيدي فعاليت مي‌كرد ارائه دهند. اينترنتي كه ازطريق پهپاد خورشيدي سافت بانك و آلفابت ارائه شد، به‌حدي باكيفيت بود كه مي‌شد ازطريق آن تماس ويدئويي برقرار كرد. در اين تماس ويدئويي، مشاركت‌كنندگاني از ژاپن و آمريكا حضور داشتند كه يكي از آن‌ها وينتون سرف، يكي از «پدران اينترنت» بود.

سان گلايدر آلفابت سافت بانك اينترنت LTE نزديك زمين درحال پرواز

پهپاد خورشيدي يادشده بخشي از همكاري گسترده‌اي است كه در بين زيرشاخه‌ي Loon آلفابت و زيرشاخه‌ي HAPSMobile سافت بانك درحال انجام است (خبر مربوط به اين همكاري نخستين بار در فروردين‌ماه امسال اعلام شد). Loon كه بيشتر از همه به‌خاطر توليد برج‌هاي سلولي مبتني‌ بر بالون شناخته مي‌شود، قطعات ارتباطي را درون پهپاد خورشيدي قرار داد و HAPSMobile وظيفه‌ي ساخت پهپاد را برعهده داشت.

آنچه سافت بانك و آلفابت با همكاري يكديگر ساخته‌‌اند، سان گلايدر (Sunglider) ناميده مي‌شود؛ سان گلايدر به پهپادهاي خورشيدي بدون سرنشين خودران گفته مي‌شود كه به‌گونه‌اي طراحي شده‌اند تا بتوانند براي چند ماه در ارتفاعات بلند باقي بمانند و به فعاليت خود بدون مشكل ادامه دهند. پهپاد ساخته‌شده توسط آلفابت و سافت بانك همچون يك بال عظيم به‌نظر مي‌رسد كه درحدود ۷۸ متر طول دارد. در اين پهپاد از ۱۰ پروانه استفاده شده است و پهپاد مي‌تواند به حداكثر سرعت ۱۱۰ كيلومتر بر ساعت دست پيدا كند.

سان گلايدر آلفابت سافت بانك اينترنت LTE از نماي جلو و نماي كنار

۱۱۰ كيلومتر بر ساعت سرعت چندان زيادي براي وسيله‌ي پرنده‌اي در اين سطح نيست، بااين‌حال اين سان گلايدر كه پيش‌تر با نام HAWK30 شناخته مي‌شد بيشتر روي دوام تأكيد دارد، نه سرعت؛ درواقع سافت بانك و آلفابت اين سان گلايدر را طوري طراحي كرده‌اند كه دربرابر انواع شرايط محيطي از خود مقاومت نشان دهد.

اين سان گلايدر به منطقه‌ي استراتوسفر وارد مي‌شود؛ يعني منطقه‌اي كهبالاتر از ارتفاع پروازهاي تجاري قرار دارد. سان گلايدر مورد بحث تا مدت‌ها در آنجا مي‌ماند. سان گلايدر آلفابت و سافت بانك باتري‌پهپاد خورشيدي آلفابت و سافت بانك ، اينترنت LTE ارائه مي‌دهد هايش را به‌طور مداوم ازطريق نور خورشيد شارژ مي‌كند و سيستمي خودران براي تنظيم خودش با جريان باد دارد. 

HAPSMobile مي‌گويد آزمايش موفقيت‌آميز سافت بانك و آلفابت براي ارائه‌ي اينترنت LTE ازطريق سان گلايدر اختصاصي، نخستين بار در دنيا است كه براي وسيله‌ي پرنده‌ي خودران مجهز به بال‌هاي ثابت رخ مي‌دهد. در بيانيه‌ي منتشرشده مي‌خوانيم: «سان گلايدر ما توانست طبق برنامه با شرايط استراتوسفر تطبيق پيدا كند؛ جايي كه سرعت باد به بيش از ۵۸ گره يا تقريبا ۳۰ متر بر ثانيه و دماي هوا به ۷۳- درجه‌ي سلسيوس مي‌رسد.»

در ادامه مي‌توانيد ويدئوي پرواز آزمايشي سان گلايدر يادشده را مشاهده كنيد:


موفقيت در كسب و كار اينستاگرامي

۳۷ بازديد

 محبوبيت استوري اينستاگرام تا گسترده بودن فضاي تبليغاتي ، اينستاگرام را به يك شبكه مناسب براي تبليغات بدل كرده است. اما چگونه بايد در كسب و كار اينستاگرامي موفق شويم ؟ در اين مطلب ، همه موارد براي شروع و ايجاد يك استراتژي ، ساخت يك برند و  قدرتمند سازي آن گفته شده است.
چگونه يك اكانت تجاري اينستاگرام ايجاد كنيم ؟اگر هنوز يك اكانت تجاري اينستاگرام نداريد ، به راحتي مي توانيد آن را ايجاد كنيد.
براي تبديل اكانت معمولي به اكانت تجاري نياز داريد كه به اينستاگرام خود را به فسبوكتان متصل سازيد. پس اگر اكانت فيسبوك نداريد ، ابتدا آن را بسازيد
ابتدا وارد اكانت اينستاگرام خود شويدبعد از ورود ، به بخش تنظيمات برويد و با اسكرول كردن به سمت پايين عبارت Switch to Business Account را بيابيدبه اكانت فيسبوك خود متصل شويد تا پيج تجاري اينستاگرام شما ايجاد شود.هنگامي كه يك اكانت تجاري اينستاگرام داشته باشيد ، مي توانيد اطلاعاتي از قبيل آدرس ، ساعات كاري و شماره تماس را به اينستاگرام خود اضافه كنيد.
نكات موفقيت در كسب و كار اينستاگرامينام كاربري و بيونام كاربري شما در اينستاگرام ، بايد با نام كاربري ساير شبكه هاي اجتماعي شما مطابقت داشته باشيد تا كاربرانتان ساده تر شما را پيدا كنند.
اطلاعاتي كه در بيو مي توانيد درج كنيد يك نوشته كوتاه و آدرس وبسايتتان است كه مي توانيد آن را بسته به كمپين هاي مختلفي كه برگزار مي كنيد تغيير دهيد.
از متن بيو خودتان براي توضيح اينكه كسب و كار شما در چه مورد است و كاربران چه انتظاري بايد از پيج كسب و كار اينستاگرامي شما داشته باشند استفاده كنيد.
همچنين مي توانيد با استفاده از هشتگ ها مرتبط با برند خود استفاده كنيد و كاربرانتان را به دنبال كردن آنها تشويق كنيد.
در اينجا مي توانيد موفقيت در كسب و كار اينستاگرامي راهنماي رسمي اينستاگرام براي تغيير پروفايل و بيو را مشاهده كنيد
عكس پروفايلبهترين انتخاب براي عكس پروفايل در پيج اينستاگرام ، لوگو شركت شما است. با قرار دادن لوگو به عنوان تصوير پروفايل ، افرادي كه به دنبال شما هستند به سرعت شما را تشخيص مي دهند.
عكس پروفايل شما در اينستاگرام به صورت دايره اي برش خواهد خورد ، پس مطمئن شويد عكسي كه قرار مي دهيد شكل خوبي در حالت دايره اي داشته باشد و تماما مشخص باشد.
اگرچه عكس پروفايل شما در موبايل كوچك نمايش داده مي شود ، ولي سعي كنيد عكسي با كيفيت بالا استفاده كنيد و افرادي كه با كامپيوتر نيز از ايسنتاگرام استفاده مي كنند را در نظر بگيريد.
فالو كردن افرادبراي اينكه كسب و كار خود را در معرض ديد قرار دهيد ، بايد مجموعه اي از افراد را فالو كنيد. اينفلونسرها موثر در صنعت شما ، مشتريانتان و ساير افرادي كه با برند شما در ارتباط هستند را فالو كنيد.
پراكندگي در اينستاگرام بسيار زياد است پس مطمئن شويد كه چه افرادي را مي خواهيد هدف قرار دهيد. هشتگ هاي مرتبط با كسب و كار خود را جستجو كنيد ، در پست هاي مرتبط كامنت بگذاريد و افراد مرتبط را فالو كنيد.
اينكار پيج اينستاگرام شما را با سرعت شگفت انگيزي قدرتمند خواهد كرد.
حساب كاربري خود را تبليغ كنيدآدرس اينستاگرام خود را به وبسايت و ديگر شبكه هاي اجتماعي كسب و كارتان اضافه كنيد. همچنين مي توانيد به كاربران غير اينستاگراميتان پيام ارسال كنيد و از آنها دعوت كنيد كه پيج اينستاگرام شما را دنبال كنند.
كسب و كار اينستاگرامي نيازمند هدف مشخص استتمام فعاليت هاي اينستاگرامي شما بايد تحت يك هدف باشد. چه هدفي را از فعاليت در اينستاگرام دنبال مي كنيد ؟ موارد زير مي تواند مثالي براي هدف شما باشد :
افزايش فروش محصولافزايش بازديد كننده براي وبسايت و سئوافزايش ديده شدن برندافزايش رضايت مشتريجذب نيروي كار با استعدادشناسايي و ايجاد روابط با اينفلوئنسرهابدون در نظر گرفتن اينكه هدف شما چيست ، هدف بايد مشخص ، قابل اندازه گيري ، قابل دستيابي و مرتبط باشد
كسب و كار اينستاگرامي موفق نيازمند يك استراتژي استشما مي توانيد در اينستاگرام بگرديد ، پست هايي را به صورت تصادفي لايك كنيد و عكسي از حيوان خانگي خود كه به نظر با مزه مي آيند را براي چندمين بار در اينستاگرام خود قرار دهيد.
اما اگر مي خواهيد يك كسب و كار و بازاريابي قوي در اينستاگرام داشته باشيد بايد يك استراتژي خوب داشته باشيد
استراتژي انتخابي شما بايد چهار مورد كليدي را رعايت كند :1.كي و چقدر پست ارسال كنيدشما مي خواهيد طبق يك برنامه منظم پست ارسال كنيد ، اما فالوور هايتان را با تعداد زيادي پست آزار ندهيد. هوشمندانه ترين راه براي دانستن اينكه چه مقداديري در كسب و كار شما بهترين نتيجه را حاصل مي كنند ، تست كردن زمان و تعداد متفاوت و بعد از آن بررسي بازخوردها است.
زماني كه بهترين زمان و تعداد پست را فهميديد ، يك تقويم براي محتواي خود ايجاد كنيد و در آن مشخص كنيد كه چه محتوايي در چه زماني بايد در اينستاگرامتان ارسال كنيد.
2.موضوعات مختلف را عنوان كنيداستفاده از موضوعات مختلف جذابيت بيشتري براي فالوورهايتان ايجاد مي كند و به شما در دستيابي به اهداف متفاوت كمك خواهد كرد. به طور مثال مجموعه اي بعد از آگاهي و اطلاع رساني در مورد جذب دانشجوي جديد ، اقدام به ارائه محتوا در مورد زندگي دانشگاهي و ايجاد مسابقات مي نمايد.
3.استايل خاص خودتان را ايجاد كنيدآيا در نوشتن توضيح (Caption) عكس هاي خود از ايمونجي ها استفاده مي كنيد ؟ آيا برند شما از يك قاعده خاص دستور زباني پيروي مي كند ؟ از چه هشتگ هايي استفاده مي كنيد ؟ چه نوع عكس هايي را پست مي كنيد ؟ آيا يك استايل خاص وجود دارد كه تمامي عكس ها از آن پيروي كنند ؟
استايل خاص شما بايد به گونه اي باشد كه برند شما را متمايز نمايد. در مورد اين بخش در ادامه توضيحات بيشتري ارائه خواهد شد.
4.تعامل ايجاد كنيدشما بايد بدانيد كه كي و چگونه با ديگران در اينستاگرام تعامل داشته باشيد ، پست آنها را لايك كنيد و براي آنها كامنت ارسال كنيد تا براي عكس هاي خودتان كامنت دريافت كنيد. پيشنهاد ما استفاده از يك سيستم اتوماتيك براي برقراري تعامل نيست زيرا بازخورد خوبي را شاهد نخواهيد بود.
يك برند اينستاگرامي براي كسب و كار خود بسازيددر اينستاگرام همه چيز بر اساس تصوير است ، بنابراين هدف ، ساخت يك هويت قابل تشخيص و قابل اعتماد است. چند راه براي انجام اين كار وجود دارد.
ايجاد يكپارچگيطبق گزارش WebDam ، شصت درصد از برندهاي برتر در اينستاگرام از يك فيلتر مشابه در تمامي پست هايشان استفاده مي كنند. با استفاده مكرر از يك فيلتر مشابه ، شما مي توانيد يك استايل خاص براي خود ايجاد كنيد كه براي فالوور هايتان قابل تشخيص باشد. از انجا كه هدف شما متوقف كردن كاربران در هنگام اسكرول پست ها بعد از ديدن پست شما است (براي ايجاد تعامل با پست شما) هرچه پست هاي شما بيشتر مشخص باشند ، شانس بيشتري براي ديده شدن خواهيد داشت.
براي مثال نگاهي به نمونه زير بيندازيد ، در تمامي عكس ها از حاشيه هاي سفيد رنگ استفاده شده است و رنگ اصلي تصاوير نيز سفيد است. شما در هنگام اسكرول كردن و مشاهده پست ها ، به سرعت اين عكس ها را تشخيص مي دهيد و دوست داريد كه روي آنها متوقف شويد.


برنامه هاي ويرايش عكس مانند VSCOcam يا Enhance مي توانند با فيلتر هاي اضافي و ابزارهاي ويرايش به شما در پيدا كردن استايل خاص خودتان كمك كنند.
موضوع اصلي خود را انتخاب كنيدشما بايد تصميم بگيريد كه محتواي پست هاي شما بر چه چيزي متمركز باشد. در برخي موارد ، اين موضوع واضح است. به عنوان مثال يك رستوران ، عكس هايي از غذاهاي خود منتشر مي كند و يك برند پوشاك ، عكس هايي از لباس هاي خود منتشر مي كند.
اما شما نياز نداريد كه حتما تمام پست هاي خود را در اين موارد ارسال كنيد. مي توانيد تصاويري از محل فعاليت خود ، تصاوير كارمندان و يا تصاوير جالب از كسب و كارتان را ارسال كنيد.
ايجاد هشتگ هاي مورد نظرشما بايد هشتك هاي مناسب با كسب و كارتان را به خوبي شناسايي كنيد. بايد بدانيد كه كدام هشتگ ها هستند كه كاربران مرتبط بيشتري را در خود نگه داشته اند. با استفاده از هشتگ ها و تشويق كاربران به استفاده از آنها مي توانيد به سرعت رشد قابل توجهي را متوجه كسب و كار اينستاگرامي خود كنيد
به مخاطبانتان اعتماد كنيدكسب و كار اينستاگرامي شما با پيروي از استراتژي برند هاي ديگر موفق نخواهد شد. به طور مثال مورادي كه يك شركت توايد نوشابه براي اينستاگرام خود انجام ميدهد قطعا متفاوت با مواردي است كه يك شركت بيمه بايد انجام دهد. حتي در صورت يكي بودن موضوعات كاري نير ، استراتژي شما دقيقا يكسان با استراتژي ديگر پيج نيست و مواردي كه براي موفقيت بايد انجام شوند ، قطعا متفاوت است.
به مخاطبان خود اهميت دهيد و اطمينان حاصل كنيد كه منافع و انتظاراتشان را برآورده مي كنيد. نگاهي به ساير پلتفرم ها مانند وبسايتتان بزنيد و ببينيد كدام نوع از محتوا چذابيت بيشتري براي كاربرانتان داشته است و با ايجاد نظر سنجي از خود آنها سوال كنيد كه نسبت به چه چيزي بيشتر علاقه مند هستند.
محتواي خلاقانه توليد كنيديك عكس بگيريد ، يك فيلتر به آن اضافه كنيد و آن را پست كنيد. انتظار پيشرفت داريد ؟ اينكار در گذشته شايد موقر واقع مي شد و شما مي توانستيد با همين سه عمل ساده مشترياني جذب كنيد و كاربران را به عامل با خود دعوت كنيد. اما براي خلاقيت در پست هاي خود اين نكات را رعايت كنيد :
كپشن را ناديده نگيريدشايد به دليل اينكه اينستاگرام مركز نشر عكس است بسياري توضيح و كپشن زير عكس ها را ناديده بگيرند. توضيحات هر عكس فرصتي بي نظير براي ارائه يك داستان به شما مي دهند. شما مي توانيد با استفاده از آن تصوير را گسترش دهيد و يا با متني خاص و استفاده از امونجي ها كاربرانتان را مجذوب خود كنيد.سعي كنيد براي هر عكس متني جذاب بنويسيد و اين اين متن در جهات موفقيت بيشتر كسب و كار اينستاگرامي خود استفاده كنيد.
از آلبوم هاي عكس و ويدئو استفاده كنيدشما مي توانيد تا 10 عكس و ويدئو را در يك پست اينستاگرام اضافه كنيد تا پست شما به صورت آلبومي از عكس و ويدئو ارسال شود. با كمي خلاقيت مي توانيد يك مجموعه بينظير را با اين قابليت ايجاد كنيد و كاربرانتان را مجبور به واكنش براي آن پست كنيد.
از استوري اينستاگرام استفاده كنيداستوري اينستاگرام ، 250 ميليون بار در روز استفاده مي شوند و اين نشان دهنده چرايي الزام استفاده از اين قابليت براي كسب و كار اينستاگرامي شما است. محتوايي كه بعد از مدتي حذف مي شود و قابليت لايو اينستاگرام ، استوري اينستاگرام را به ابزاري عالي براي كسب و كارها براي ارائه ويدئو هاي خلاقانه تبديل كرده است.
همكاري با اينفلوئنسرهااينفلوئنسرهاي مرتبط با كسب و كار اينستاگرامي خود را شناسايي كنيد و با آنها ارتباط برقرار كنيد. از آنها بخواهيد كه براي پيج شما تبليغات كنند (قطعا به صورت رايگان انجام نمي شود). اين مي تواند جهشي مناسب را براي پيج اينستاگرام شما ايجاد كند.

مايكروسافت شركت بتسدا و تمامي بازي هاي آن را خريداري كرد

۳۶ بازديد

در خبري شوكه‌كننده و عجيب، مايكروسافت به‌صورت رسمي اعلام كرد كه شركت بتسدا، همه‌ي استوديوهاي بازي‌سازي و تك‌تك بازي‌هاي آن حالا جزو خانواده‌ي ايكس‌باكس هستند.

بازي‌هاي افسانه‌اي بتسدا همچون «اسكايريم» حالا به ايكس‌باكس گيم‌پس مايكروسافت مي‌پيوندند

هيچ‌كس نمي‌تواند انكار كند كه خريداري شدن ZeniMax Media كه شركت مادر بتسدا و تمامي استوديوهاي بازي‌سازي آن به حساب مي‌آيد، اتفاقي بسيار بزرگ در دنياي بازي‌هاي ويديويي است. ايكس باكس حالا صاحب بتسدا و آي‌پي‌هايي چون سري بازي The Elder Scrolls، «فال اوت»، «ولفنشتاين»، «دووم»، بازي Dishonored، بازي Quake و بازي Starfield شده است. اكنون ۲۳۰۰ كارمند اصلي بتسدا در سرتاسر دنيا ديگر كارمند مايكروسافت به حساب مي‌آيند و استوديو Bethesda Softworks مثل همه‌ي استوديوهاي متعلق به بتسدا همچون id Software، آركين، ماشين‌گيمز، تانگو گيم وركز، آلفا داگ، استوديو Roundhouse و شركت ZeniMax Online به خانواده‌ي استوديوهاي ايكس‌باكس پيوست.

 با اين اوصاف مايكروسافت حالا حق ساخت و عرضه‌ي تك‌تك بازي‌هاي محبوب و معروف بتسدا را دارد و اين محصولات را احتمالا فقط براي كامپيوترهاي شخصي و كنسول‌هاي ايكس‌باكس عرضه مي‌كند. اين اتفاق يكي از داغ‌ترين اخبار بازي در چند سال اخير را تحويل گيمرها داد. مدتي قبل جف گراب گفته بود كه مايكروسافت با مبلغي بسيار عظيم در حال انجام كاري مهم و فراتر از خريد يك استوديو است. حالا مي‌دانيم كه ايكس‌باكس مبلغ گسترده را خرج چه خريدي كرد. آن‌ها يك ناشر بسيار بزرگ، چمايكروسافت شركت بتسدا و تمامي بازي هاي آن را خريداري كرد   ندين و چند استوديو و تعداد زيادي از مجموعه بازي‌هاي بزرگ دنياي ويديوگيم را به كنترل خود درآوردند. مايكروسافت حالا ۲۳ استوديو بازي‌سازي اختصاصي دارد.

بازي Starfield و بازي «الدر اسكرولز 6» كه پيش‌تر قرار بود براي پلي استيشن 5 هم عرضه شوند، حالا احتمالا ديگر انحصاري‌هاي ايكس باكس سري ايكس، ايكس‌باكس سري اس و كامپيوترهاي شخصي به حساب مي‌آيند. البته برخي منابع مي‌گويند كه مايكروسافت قصد عرضه‌ي بازي‌هاي بتسدا روي پلتفرم‌هاي رقيب را نيز دارد.

مايكروسافت براي اين خريد عظيم و تاريخي، مبلغ ۷.۵ ميليارد دلار را خرج كرد

خبر جانشين واقعي گوشي پوكو اف 1 تأييد شد

۴۴ بازديد

خبر جانشين واقعي گوشي پوكو اف 1 تأييد شد

يكي از مديران شركت پوكو خبر معرفي جانشين واقعي گوشي Poco F1 را تأييد كرد و از سياست‌هاي تغيير نام برند خبر داد.

يكي از مقام‌هاي بلندپايه پوكو اعلام كرده است كه به‌زودي جانشين واقعي عرفي مي‌شود. همچنين، او‌ درباره‌ي انتقادها از تغيير نام تجاري نيز توضيحاتي ارائه كرد و از برنامه‌ي پوكو براي عرضه‌ي دستگاه‌هاي ري‌برندشده در آينده خبر داد. است كه فقط براي بازار چين عرضه شد. باوجوداين، گوشي مقرون‌به‌صرفه‌اي است كه قابليت‌هاي زيادي ارائه مي‌كند و طرفداران زيادي در بين كاربران دارد.

البته برچسب قيمت ۵۰۰ دلاري پوكو اف ۲ پرو درمقايسه‌با گوشي پوكو اف ۱ با قيمت ۳۰۰ دلار در سال ۲۰۱۸، نشان مي‌دهد كه جهش قيمتي نسبتا زيادي تجربه كرده است. اكنون مدير محلي پوكو در هند، آنوج شارما، به The Indian Express اعلام كرده است كه پوكو اف ۲ پرو در بازار هند عرضه نخواهد شد. وي درادامه تشريح كرد كه جانشيني واقعي قرار است بعد از پوكو اف ۱ معرفي شود. آنوچ شارما در مصاحبه‌ي خود گفت:

گوشي پوكو اف ۱ دستگاهي بود كه رويه‌ي بازار را تغيير داد و كاربران انتظار دارند جانشين آن نيز مانند مدل پيشين در بازار مؤثر باشد. بنابراين، پوكو اف ۲ پرو نمي‌تواند جانشين برحق و مناسبي قلمداد شود. در تلاش هستيم تا دستگاه جايگزيني دقيقا با مزيت‌هاي رقابتي پوكو اف ۱ به كاربران عرضه كنيم و براي توسعه‌ي دستگاه جديد و قدرت‌نمايي دوباره به زمان بيشتري نياز داريم.

اين اظهارات حاكي از آن است كه بايد منتظر جانشيني باشيم كه بارديگر مانند پوكو اف ۱ معادلات بازار را برهم بزند؛ اما همان‌طوركه قيمت‌گذاري دستگاه‌هاي پرچم‌دار ساير توليدكنندگان درسال ۲۰۲۰ جهش‌هاي بزرگي داشتند، رقابت قيمتي با دستگاهي كه در سال ۲۰۱۸ عرضه شده است، براي اين شركت بسيار دشوار خواهد بود. اين جهش قيمتي در اصل به‌دليل استفاده از فناوري 5G و تراشه‌ي اسنپدراگون ۸۶۵ كوالكام رقم بوده است. افزون‌براين، افزايش تعداد ماژول‌هاي دوربين نيز ديگر دليلي است كه به قيمت تمام‌شده مي‌افزايد.

ازنظر تئوري، مي‌توان اميدوار بود كه در سال ۲۰۲۱ جايگزين پوكو اف ۱ وارد بازار شود و تا آن زمان احتمالا ارائه‌ي  هزينه‌ي معقول‌تري براي شركت داشته باشد. همچنين، كاربران انتظار افزايش قيمت سرسام‌آوري براي تراشه‌ي اسنپدراگون ۸۷۵ را ندارند؛ به‌خصوص گزارش‌هاي افشاشده حاكي از آن است كه نسخه‌ي liteخبر جانشين واقعي گوشي پوكو اف 1 تأييد شد تراشه‌ي بعدي اسنپدراگون نيز ارائه خواهد شد؛ بنابراين، پيش‌بيني مي‌شود شاهد جهش قيمن‌چناني نباشيم. همچنين، شركت‌هايي مثل گوگل گوشي‌هاي ارزشمندي با دوربيني تك‌حسگره به بازار عرضه مي‌كنند؛ پس مي‌توان مطمئن بود كه وجود دوربين سه‌گانه يا چهارگانه موضوع حساسي نيست و همه‌ي كاربران به‌دنبال دوربين چندگانه نيستند.

رازهاي موفقيت در اينستاگرام

۳۷ بازديد

چگونه در اينستاگرام موفق شويم؟ بارها و بارها موفقيت سايرين را در شبكه اجتماعي اينستاگرام ديده ايد و از خود پرسيده ايد او چگونه موفق شد؟ اما طي كردن راه موفقيت گاه با چالشهاي بزرگواري همراهست كه وقتي وارد گود مي شويم اخير متوجه مسير پرفراز و نشيب و سخت آن شده و از خويش مي پرسيم، “از كجا آغاز نماييم و چگونه"، چه بسا اين مهمترين سوال باشد.
در مقاله كوتاهي چگونه در اينستاگرام كامياب شويم؟ قصد داريم به شما بگوييم براي يك شروع موفق در اينستاگرام و پيشروي كردن برند و سوداگري خود چه رازهاي موفقيت در اينستاگراممقدماتي لازم است؟ و سپس در سلسه مقالات “بازاريابي در شبكه هاي اجتماعي" به طور مفصل و تخصصي اصول بازاريابي و تبليغات در اينستاگرام را با شما در ميان مي گذاريم.
تعيين اهداف بازاريابي براي موفقيت اينستاگرام ضروري استاگر براي حضور جدي در اين شبكه اجتماعي حاضر هستيد بايد در وهله نخست اهداف اختصار مدت و بلند مدت خويش را مشخص كنيد. فارغ از اينكه يك برند خوشنام و باسابقه هستيد يا يك سوداگري نوپا يا يك هنرمند گمنام، نخست بايد اهدافتان را روي كاغذ بياوريد. همنشين داريد به چه موفقيتي برسيد و كي؟ اين اهداف را كمي و كيفي براي خويش توضيح دهيد. مثلا بنويسيد ميخواهم الي يكسال ديگر صدهزار هوادار پركار داشته باشم و از طريق اينستاگرام به تعداد مشخصي مشتري در ماه برسم و درآمد … ميليوني داشته باشم.
به شما پيشنهاد مي نماييم آغاز بزرگترين قصد خود را كه در بلند مدت امكان نايل شدن به آن را داريد ترسيم كنيد و سپس در بازه هاي وسط مدت و اختصار مدت اهداف كوچكتر خويش را مشخص كنيد. نگران نباشيد احتمالاً بارها ناچار باشيد برگرديد و اهداف خود را اصلاح كنيد اما هدفگذاري از روز نخست براي بازاريابي در يك شبكه اجتماعي محبوب همانند اينستاگرام بسيار مهم است.
برنامه ريزي و تدوين استراتژي بازاريابي در اينستاگرام مهمترين ركن موفقيت در اينستاگرامبراي نايل شدن به اهداف تعريف شده، بايد برنامه ريزي مدوني داشته باشيد. شما مي توانيد با برنامه ريزي علمي و راهبرد درست و گام به گام خود را به شايستگي به مخاطبان شناسايي كرده و آنها را با خويش همراه كنيد. ولي چگونه برنامه ريزي كنيم و از همه مهمتر اينكه چه راهكارهايي داشته باشيم كه برنامه هاي خود را با كاميابي اجرا كنيم؟ براي اين منظور بايد شناخت خود را از رسانه هاي اجتماعي بالا ببريم. مثلا بدانيم چه روش هايي براي تبليغات در اينستاگرام هستي دارد و نقاط قوت و سستي هر كدام چيست؟ پيشنهاد مي كنيم حتما راهنماي تبليغات در اينستاگرام را مطالعه نماييد الي ديد كاملي به بهترين راههاي تبليغات در اينستاگرام پيدا كنيد، ولي احتمالاً در شروع شغل نياز باشد تا از كسان زبده كمك بگيريم.
انتخاب رايزن بازاريابي در اينستاگرامبراي طراحي هوشمندانه و پايه ريزي پسنديده حركت خود در شبكه اجتماعي اينستاگرام اكيدا پيشنهاد ميكنيم شغل را به كارآزمودگان مستحضر و باتجربه بازاريابي اينترنتي بسپاريد. اما چگونه تشخيص دهيم چه فرد يا شركتي مي تواند به ما كمك كند؟ داشتن مثال پروژه هاي كامياب و مشترياني بزرگ شاخص احسان براي انتخاب آگاهانه يك رايزن بازاريابي خبره است. بنابراين در اثناء جستجوي فرد پسنديده از آنها سوال كنيد ليست پروژه هاي بازاريابي در اينستاگرام را براي شما بفرستند تا شما با كمي رسيدگي و تحقيق بتوانيد به يك ارزيابي درست برسيد و انتخاب آگاهانه اي داشته باشيد.
به پيگيري برندسازي يا افزايش در فروش هستيد؟
تعرفه تبليغات در اينستاگرامايجاد پروفايل و صفحه چيره دست در اينستاگراماگر فكر مي كنيد راه اندازي صفحه و پروفايل در اينستاگرام، صرفا يك ثبت اسم ساده و انتخاب يك عكس براي پروفايل و گذاشتن چند پست است، دشوار در اشتباه هستيد. صفحه هواداري شما انعكاس دهنده هويت شماست. براي ساخت صفحه هواداري جذاب بايد بدانيد برپايي نظم بصري و همبستگي- يگانگي رويه در فرآوري پست ها اولين چيزيست كه مخاطبان شما را تحت كارايي خود پيمان مي دهد. براي داشتن يك پروفايل و صفحه هواداري حرفه اي در اينستاگرام بطور مفصل در مقالات بعدي با شما صحبت خواهيم كرد.
توليد محتواي اينستاگرام را با ايده هاي جذاب و خلاقانه پيش ببريد، اگر لازمست از تيم هاي فرآوري محتوا كمك بگيريد.
موفقيت در اينستاگرام با فرآوري محتواي خلاقانه
جذب هواداران راستين در اينستاگرامباز از خود مي پرسيد “چگونه در اينستاگرام موفق شويم؟" و راه آن را در افزايش فالوور پيج اينستاگرام خويش مي يابيد. ممكن است در حين جستجوي خود، به افرادي برخورد كنيد كه به فروش فالوور و پيج اينستاگرام مبادرت مي كنند. اين افراد معمولا ارقام مشخصي را روي سايتشان اعلام كرده اند و شما در كوتاهترين موعد و البته با هزينه اي اندك، مي توانيد آمار فالوور هاي زيادي دريافت كنيد. اين اشخاص هيچ وجه تخصصي در دامنه بازاريابي و برندينگ ندارند و نمي توانند برنامه و راهكاري به شما بدهند الي به موفقيت برسيد و صرفا با استفاده از نرم افزارهاي داخلي و خارجي براي شما فالوور تقلبي يا ناخواسته جذب مي كنند.
افزايش فالوور و هوادار در اينستاگرام اگر بي منظور باشد، به هيچگونه به شما كمك نمي كند، فلذا به سايتها و اشخاصي كه مي گويند در ازاي مبلغ مشخصي هوادار بگيريد اعتماد نكنيد. بايد بدانيد پتانسيل هر كسب و كاري متفاوت است و ميزان جذب هوادار به عوامل زيادي بستگي دارد.
الگوريتم هاي جديد اينستاگرام، فالوور فيك يا غيرفعال را، يك فاكتور منفي براي صفحه شما در عقيده مي گيرند و عملا رشد و موفقيت شما در اينستاگرام به مخاطره مي افتد.
شما بايد از راه فرآوري محتواي جذاب و در ضمن انتشار تبليغات هدفمند در صفحات ارزشمند اينستاگرام، بيننده خويش را بيابيد و پس از جذب براي حفظ آنها و تبديلشان به مشتري و خريدار پاياني تلاش كنيد. در مقالات بعدي به اين سوژه اغلب خواهيم پرداخت.

راهنماي خريد هاست مناسب از شركت هاي ارائه دهنده خدمات ميزباني وب

۳۲ بازديد

خريد هاست مناسب براي كساني كه به فكر طراحي و پياده سازي سايت خود هستند موضوعي بسيار مهم و چالش برانگيز است . اين كه چه شركت ارائه دهنده هاست را براي راه اندازي سايت خود انتخاب كنيم در بلند مدت مي تواند بر موفقيت و يا شكست سايت ما تاثير زيادي داشته باشد. در واقع خريد هاست مناسب مي تواند به عنوان پايه و اساس شروع معرفي برند و كسب و كار خود در فضاي گسترده اينترنت تلقي شود. اگر سرور و هاست نامناسب را انتخاب كنيد ممكن است به طور بالقوه سبب شود هر چيزي كه ساليان سال براي آن زحمت كشيده ايد در كوتاه ترين زمان ممكن از بين برود.

اين روزها انتخاب بين شركت هاي ميزباني وب براي خريد هاست دشوار است ، به خصوص اينكه ما هميشه تحت تأثير تبليغات وسوسه انگيز به روش هاي مختلف هستيم. تبليغاتي كه شركت هاي ميزباني وب به صورت هوشمندانه به آن مي پردازند. در ادامه مي خواهيم شما را با راهنماي خريد هاست مناسب و نكاتي كه در اين زمينه وجود دارد آشنا كنيم.

خريد هاست ويندوز يا هاست لينوكس، كدام يك براي من مناسب است؟

در هنگام مناسب بايد مشخص كنيم كه هاست ويندوز مي خواهيم يا هاست لينوكس چون كه با توجه به طراحي و برنامه نويسي سايت شما مي توانيد گزينه هاي مختلفي براي خريد در دسترس داشته باشيد. همچنين هاست وردپرس يكي ديگر از انواع هاست هايي كه است امروزه اكثر كسب و كارها نوپا و استارت آپ ها از آن براي راه اندازي كسب و كار خود بهره مي گيرند. چون كه اين نوع از هاست ها از قيمت مناسب تري برخوردار بوده و براي سايت هايي كه با سيستم مديريت محتوا وردپرس طراحي شده اند بسيار مناسب است.

براي اين كه متوجه شويد كه هاست ويندوز يا هاست لينوكس كدام يك مناسب كار شما است بايد ببينيد كه زبان برنامه نويسي سايت شما چيست؟ و اين كه اين دو هاست از نظر قيمتي هم با يكديگر تفاوت هايي دارند و هاست هاي لينوكسيراهنماي خريد هاست مناسب از شركت هاي ارائه دهنده خدمات ميزباني وب از نظر قيمت ارزان تر بوده و براي افرادي كه مي خواهند هزينه كمتري را براي خريد هاست بپردازند مناسب تر مي باشد . معمولا سايت هايي كه با زبان هاي برنامه نويسي Asp ، Asp.net نوشته مي شوند نياز است كهبراي آن ها تهيه شود و سايت هايي كه در برنامه نويسي و كدنويسي آن ها از زبان هاي برنامه نويسي مانند php ، perl ، Python ، CGI و ... استفاده شده است انتخاب اصلي هاست لينوكس مي باشند.

رفع مشكل وصل نشدن “اينترنت گوشي شيائومي”

۳۴ بازديد

آموزش فعال كردن 

برند شيائومي يكي از جديدترين و محبوب ترين برندها در عرصه جهاني، از كشور چين مي باشد كه از سال 2010 ميلادي فعاليت خود را آغاز كرد و امروزه به عنوان يكي از معتبرترين ها در بازار جهاني است كه محصولات مختلف و متعددي را طراحي و توليد كرده است. از مهم ترين آنها مي توان به سري ساعت هاي هوشمند، گوشي هاي هوشمند، پاور بانك، هدفون هاي بي سيم، تلويزيون هوشمند و... اشاره كرد.

اما برند شيائومي داراي گوشي هاي هوشمند و در عين حال با قابليت هاي خارق العاده اي است كه داراي طرفداران بسيار زيادي در سطح جهان هستند كه داراي سرعت و قابليت هاي همسان گوشي هاي امروز مي باشند. با اين حال اكثر كاربران گوشي هاي شيائومي زمانيكه براي اولين بار گوشي را با سيم كارت روشن مي كنند، از اولين كارهايي كه انجام مي دهند، نصب تنظيمات دريافتي اپراتور مي باشد.

بعد از نصب تنظيمات اينترنت، اينترنت در گوشي نصب خواهد شد اما شما نمي توانيد وارد مرورگر شويد و سرچ كنيد. اين مشكل يكي از اصلي ترين مشكلات كاربران گوشي هاي شيائومي است كه در ادامه اين گزارش از بخش تكولوژي قصدرفع مشكل وصل نشدن “اينترنت گوشي شيائومي” داريم شما را با نحوه رفع مشكل وصل نشدن اينترنت گوشي شيائومي آشنا سازيم. همراه ما باشيد.

1- براي رفع مشكل اينترنت گوشي شيائومي، ابتدا از منو كاربري وارد تنظيمات گوشي شويد. سپس گزينه "SIM cars & mobile networks" را كه در تصوير ذيل مشخص شده است را انتخاب كنيد.

طراحي سايت وردپرس شيراز

۳۵ بازديد

طراحي سايت شيراز  اول براي ورود به دنياي آنلاين و ديجيتال ماركتينگ مي باشد ، كمپاني طراحي سايت  با سالها تجربه مفيد و كارساز در شهر شيراز، خدمات طراحي سايت حرفه اي خود را در بخش هاي مختلف به شما ارائه مي دهد. دامنه خدمات طراحي سايت شيراز  در شركت طراحي سايتسيار گوناگون بوده و از طراحي سايت ارزان طراحي سايت وردپرس شيراز در شيراز الي طراحي سايت تخصصي را پوشش مي دهد.
در دنياي آنلاين يگانه از بهترين گذرگاه هاي شناخته شدن سوداگري شما، فعاليت شما در دنياي اينترنت مي باشد و نخستين گام براي ورود به اين پهنه سفارش طراحي سايت مرتبط با سوداگري شما مي باشد. طراحي سايت در شيراز به چهره كاملا تخصصي و استاندارد بدست كمپاني طراحي ساي در شيراز سپريدن مي شود.
 طراحي سايت شركتيطراحي سايت شركتيطراحي سايت شركتي در شيراز خدمات گزيده تر اي براي كمپاني هاي پركار در شهر شيراز ارائه مي دهد، با سفارش طراحي سايت شركتي ميتوانيد ، خدمات و حوزه تكاپو كمپاني خويش را براي كاربران و مخاطبين آنلاين به چهره كامل معرفي نماييد .طراحي سايت فروشگاهيطراحي سايت فروشگاهيطراحي سايت فروشگاهي در شيراز از پرطرفدارترين خدمات طراحي سايت  در شهر شيراز مي باشد . ما فروشگاه اينترنتي شما را با دست كم هزينه راه اندازي مي كنيم . با داشتن يك فروشگاه اينترنتي به راحتي مي توانيد فروش خود را افزايش دهيد .طراحي سايت پيشه ايطراحي سايت حرفه ايطراحي سايت چيره دست و خلاقانه يكتا از خدمات ويژه طراحي سايت  مي باش با تيم برنامه نويسي حرفه اي و قوي در شهر شيراز توانايي سپريدن تمامي پروژه هاي حرفه اي در زمينه طراحي سايت و تاسيس كسب و كارهاي اينترنتي جديد را دارد.طراحي سايت ارزانطراحي سايت ارزانيكي از اهداف بلند مدت كمپاني طراحي ساي ارائه خدمات طراحي سايت ارزان در شيراز مي باشد. براي رسيدن به اين هدف كوشش كرده ايم الي همواره جديد ترين روش هاي طراحي سايت هاي آماده را رسيدگي كرده و از ان در كاهش قيمت طراحي سايت خود كاربرد كنيم .طراحي سايت در شيرازپشتيباني طراحي سايت در شيرازهزينه طراحي سايت در شيرازآموزش طراحي سايتبه عنوان يك شركت فعال در زمينه طراحي سايت در شيراز با جذب نيروهاي كارآزموده در زمينه طراحي سايت و  گرافيك و با كمك دانش و تجربه چند ساله ، مفتخر است تا به عنوان يك كمپاني طراحي سايت در شيراز، خدمات خويش را در تمامي تقسيم هاي طراحي سايت و با قيمت مناسب ارائه دهد .
مركز طراحي سايت شيراصورت تخصصي بر روي طراحي سايت با زبان php و انواع سيستم مديريت محتوا ( مشابه وردپرس ) تمركز دارد و با دانش برنامه نويسي و طراحي گرافيكي كافي، توانسته است تا گونه ها طراحي سايت در شيراز را با قيمت پسنديده و كيفيت بالا، پياده سازي نمايد.
 گرد از وجه تمايزهاي اصليدر پهنه تكاپو خود، داشتن نزاكت برنامه نويسي به زبان php  در معماري MVC مي باشد . از اين رو كليه نيازهاي شما در گويه طراحي وب سايت در شيراز به شكل هاي مختلف قابل سپريدن و اجرا مي باشد. از ويژگي هاي ديگردر گويه طراحي سايت ، مشاوره رايگان سئو پس از سپريدن پروژه مي باشد. ما به شما ياد ميدهيم كه چگونه مناسب ترين درونمايه را براي سايت خود گزينش و با رعايت قوانين سئو در سايت خويش بنويسيد.
اولين قصد مركز طراحي سايت در شير رونق دهي به كسب و كارهاي شما عزيزان مي باشد الي با استفاده از جديد ترين متدهاي طراحي سايت  بتوانيم به موفقيت شما در حوزه ديجيتال كمكي كرده باشيم. با شما خواهيم بود لغايت همانند يك تيم مشترك، كسب و كارتان رو درمان ديتا و در راستاي اهدافتان قدم مثبتي برداريم.
012طراحي اپليكيشنطراحي و ساخت انواع اپليكيشن—   طراحي اپليكيشن اندرويد و ios به چهره nativeاگر منظور تاسيس يك سوداگري آنلاين در پهنه اپليكيشن را داريد، تيم حرفه اي و تخصصبهترين خدمات طراحي اپليكيشن را به شما ارائه خواهد داد، طراحي حرفه اي و تخصصي انواع اپليكيشن اندرويد و ios به به اتفاق پشتيباني يكساله رايگان، يك آغاز خوب را براي كسب و كار شما رقم خواهد زد.