یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

آرشیو دی ماه 1399

تكنولوژي روز

آموزش ساخت فروشگاه اينترنتي با اينستاگرام

۳۴ بازديد

در آموزش فروش اينترنتي در اينستاگرام به شما خواهيم گفت كه چگونه يك فروشگاه اينترنتي اينستاگرامي را تاسيس كرده آموزش ساخت فروشگاه اينترنتي با اينستاگرام  و با افزايش فالوور و ايجاد اعتماد محصولات خويش را بيش از پيش به فروش برسانيد.
اگر شما توانا به راه اندازي سايت فروشگاهي نيستيد، به اين نكته مهم توجه كنيد كه براي گزينش بهترين جايگزين براي سايت فروشگاه آنلاين، بايد رسانه اي را انتخاب كنيد كه بيشترين تعداد كاربر و طرفدار را در مياني ديگر رسانه‌ها (مخصوصا در ايران) داشته باشد. با مقايسه ميان رسانه‌هاي گوناگون درميابيم كه اينستاگرام بهترين گزينه براي طراحي فروشگاه اينترنتي است. 
به علت اين كه ايسنتاگرام يكتا از دردسترس‌ترين و پرمخاطب‌ترين نرم افزارها و سايت‌هاي حال حاضر عالم مي‌باشد. با راه اندازي پيج فروش در اينستاگرام، وارد گردآور بزرگواري از خريد و فروش در فضاي اينترنت شده‎‌ايد. بر اساس احصاء گزارش شده از اينستاگرام از هر 500 ميليون كاربر اينستاگرام، حداقل 35 درصد آنها اقدام به خريد يك كالا در اين شبكه مجازي نموده‌اند. 
در اين نوشتار به شما شيوه تاسيس فروشگاه اينترنتي اينستاگرام و نكاتي كه بايد بدانيد را آموزش مي دهيم.

آموزش كامل ساخت فروشگاه در اينستاگرام اينستاگرام يك شبكه اجتماعي است كه كاربران آن اكثرا حالات و لحظات مختلف حيات خود را در آن به اشتراك مي‌گذارند. لحظاتي مشابه شادي، غم، جشن، تفريح، مسافرت و ... اكثر  موارد گفته شده جزو دسته اموري هستند كه ملت براي آنها هزينه مي‌پردازند. و اين مهترين دليلي است كه اينستاگرام را يكتا از بهترين شبكه هاي اجتماعي براي كسب درآمد تبديل كرده است. اما نحوه فروش محصولات در اينستاگرام  درآمد كاربران چگونه است؟ چگونه مي طاقت يك فروشگاه اينستاگرامي گذرگاه انداخت؟ 
 
چگونه فروشگاه اينستاگرام را پركار كنيم؟  
 ساخت فروشگاه اينترنتي با اينستاگرام  
نكته قابل پروا اين است كه ويژگي هاي فروشگاه مجازي به انگيزه ها تحريم براي كشور ما قابل دسترس نيست ولي با روش‌هاي گوناگون ضد تحريم مي‌توان از آنها كاربرد كرد. براي اين پيشه و پركار سازي فروشگاه اينستاگرام مراحل پايين را تعقيب كنيد:
1- تبديل اكانت معمولي به اكانت بازرگاني در اينستاگرام
بعد از اين كار امكاناتي به ميز پيشه شما در اينستاگرام اضافه خواهد شد. براي تبديل اكانت شخصي به اكانت تجاري بايد نرم‌افزار اينستاگرام را به روز رساني كنيد الي آخرين ورژن در گزين كردن شما قرار بگيرد. قبلا براي تبديل اكانت خويش به اكانت تجاري نياز به پيوستگي به اكانت فيس بوك خويش داشتيد، ولي خوشبختانه اكنون اين واداشتن كناره گذاشته شده است.
در تقدير settings يا تنظيمات مربوط به اينستاگرام، گزينه account linked را انتخاب كرده، سپس با استفاده از نرم افزار ضد تحريم، روي گزينه فيسبوك كليك كنيد تا اكانت فيسبوك شما به اكانت اينستاگرام متصل گردد. بعد از پيوست اكانت‌ها به يكديگر، دوبار در سرنوشت تنظيمات و در account گزينه switch to a business profile را كليك كنيد.
به همين سادگي بعد از سپريدن مراحل بالا حساب كاربري شما به كاربري بازرگاني تبديل مي‌گردد. فقط نكته اي كه هستي دارد اين است كه براي نخستين بار حتما بايد با اكانت فيسبوك خويش لاگين نماييد و اطلاعات مربوط به تماس را در فيلد‌ مربوطه وارد كنيد، بقيه اطلاعات از فيسبوك به صورت خودكار منتقل مي‌شوند. پس نيازي به تغيير در اطلاعات خويش داشتيد، مي‌توانيد اطلاعات جديد خويش را وارد نماييد.
2- دومين مرحله براي تاسيس پيج فروش در اينستاگرام، ثبت نام در شاپفاي است كه به دلايل تحريم بايد آدرس مملكت ديگري را اثناء ثبت نام وارد نماييد.
 3- اكنون بايد در اكانت فيس بوك خويش كاتالوگي از محصولات ايجاد كنيد. براي اين كار شما بايد كاربري فيسبوك خويش را به حالت published تغيير دهيد. بعد  براي صفحه‌ خويش admin role يا قوانين مديريتي برپايي نماييد. قالب صفحه را مساوي با shopping template تغيير دهيد.
4- در چهارمين مرحله كه ممكن است چند معاش به درازا بيانجامد وريفاي توسط اينستاگرام براي شما سپريدن ميشود لغايت كاربري شما تاييد شود.
5- در اين مرحله كاربري شما تبديل به بازرگاني ميگردد و قابليت هاي فروشگاهي به اكانت شما اضافه خواهد شد.
در فرجام با فعال شدن اكانت فروشگاهي اينستاگرام خود، مي‌توانيد براي محصولات قيمت گذاري سپريدن دهيد به اين چهره كه بايد قيمت هر فرآورده را در عكس آن تگ كنيد. اما از اين پس آنچه بايد به آن بپردازيد افزايش فالورهاي پيج و برپايي اعتماد است. براي اين هدف در پيوستگي به اتفاق ما باشيد. 
 
بيشتر بدانيد: تاسيس فروشگاه اينترنتي يا فروش در اينستاگرام
  
افزايش فالورهاي فروشگاه اينستاگرامي و جلب اعتماد آنهاقطعا داشتن دنبال كننده در صفحه اينستاگرام مهترين عامل براي داشتن يك سوداگري مجازي موفق است و آنها را به خريداران بالفعل براي محصولات شما تبديل خواهد كرد. شما نمي‌توانيد از صفحه‌اي كه شمار پيگيري كننده و يا همان فالوور كمي داشته باشد، درآمد نكوداشتن به دست آورده و محصولات خود را به فروش برسانيد. پس براي اينكه يك فروشگاه موفق و پرفروش براي محصولات خويش داشته باشيد، مواردي كه در پيوسته آمده است را با دقت انجام دهيد.
 
 ساخت فروشگاه اينترنتي با اينستاگرام  
افزايش فالورها با فراخواندن مشتريان به فروشگاه اينستاگرامياگر غير از فضاي مجازي نيز داراي كسب و كاري هستيد، مثلا صاحب فروشگاه اينترنتي هستيد، آدرس اينستاگرام خود را در آن نصب نماييد و در معرض رويت عموم مشتريان پيمان دهيد و از مشتريان بخواهيد كه اطلاعات بيشتر، مثلا تخفيف‌ها و فروش‌هاي اخص و نيز محصولات جديد را در اينستاگرام شما پيگيري كنند؛ اينگونه مي‌توانيد فالوور بيشتري جذب كرده و بر شمار آن بيافزاييد.  
استفاده از ساير شبكه هاي اجتماعي براي تبليغ صفحه  با قرار دادن لينك اينستاگرام خود در ديگر شبكه هاي مجازي و معرفي آن به ديگر اشخاص براي صفحه خويش تبليغات اتمام دهيد. مثلا در كانال تلگرام يا صفحه لينكداين.
لايك و فالوور نخريدبا دقت در بعضي از صفحات اينستاگرام، متوجه خواهيد شد كه اين صفحات با هزاران فالوور، براي هر محصول يا تصوير خود تعداد كمي لايك و كامنت دارند. علت اين امر جعلي بودن فالورهاي آنهاست. اگر بخواهيد در كوتاهي مدت فالور و لايك‌هاي زيادي داشته باشيد، ناچار به استفاده از ربات‌ها هستيد كه در طولاني مدت موجب مسدود شدن اكانت شما خواهد شد؛ چرا كه اينستاگرام به جعلي بودن لايك يا فالوورهايشان پي‎مي‌برد و بلافاصله كاربريشان را براي همش مسدود مي‌كند. پس مواظب باشيد كه فالوور جعلي براي خود برپايي نكنيد كه خود نوعي كلاهبرداري محسوب مي‌شود.
استفاده از يك اسم واقعي براي صفحه خود اگر فروشگاه اينترنتي، وبسايت و يا برندي داريد، از همان اسم در نام كاربري صفحه اينستاگرامتان كاربرد كنيد. استفاده از اسم‌هاي غير راستين براي صفحه، مايه ايجاد بي اعتمادي به صفحه شما خواهد شد ضمن اينكه شدني است شخص ديگري از نام برند شما استفاده كنيد و ديگر نتوانيد اسم برند خود را در اينستاگرام برپايي كنيد.
دنبال كردن ديگر صفحاتسعي كنيد براي شروع، ساير صفحات بازرگاني پيوسته با سوداگري خود را پيگيري كنيد چون ممكن است كاربران آن صفحات شما را پيدا كنند و با اين كار به راستي كاربران منظور را به صفحه خودتان بازگردانيدن داده ايد.
تگ كردن دوستان در پست‌هاي پيج خويش   تگ كردن عبارت است از درج اسم كاربري كسان هنگام انتشار تصاوير. با اين پيشه عكس به اشتراك گذاشته شده بدست شما در صفحه افرادي كه تگ شده‌اند نيز منتشر مي‌گردد و باره توجه دنبال كننده‌هاي آنها نيز قرار خواهد گرفت. البته به اين نكته نيز بايد پروا داشته باشيد كه از اين قابليت، با دقت و هوشمندانه استفاده كرده و در آن زياده روي نكنيد؛ چراكه در اين چهره به عنوان يك منتشر كننده اسپم شناخته خواهيد شد.
رسمي جلوه دادن صفحه خويش در اينستاگرامبراي جلب اعتماد كاربران به صفحه خود آن را رسمي جلوه دهيد الي كاربر براي خرج كردن بتواند به شما اعتماد كند. براي اين كار بس است كه آدرس ايميل خود و عدد تماستان را در صفحه به طور دقيق پيمان دهيد. وانگهي لوگوي كمپاني خويش را نيز در صفحه اينستاگرامتان بگذاريد؛ چرا كه هيچ يك از صفحات قلابي براي زيبايي پيجشان خرج نمي‎كنند. اگر وبسايت يا وبلاگ شخصي داريد، حتما آدرس اينستاگرام خودتان را در آن بيان نماييد؛ با اين شغل شما مي‌توانيد مخاطبان سايت يا وبلاگتان را به صفحه اينستاگرام خويش سوق داده و آنها را جز تعقيب كنندگان خويش پيمان دهيد.
هشتگ زدن در توضيحاتيكي از قابليت‌هاي اينستاگرام جستجوي كلي با به كارگيري هشتگ است. اگر پيشتر تجربه طراحي تارنما داشته باشيد به راستي هشتك مانند "كلمه كليدي" كاربرد دارد. به اين صورت كه زير هر پست اگر از علامت «#» و سپس كلمه كليدي مورد جستجو استفاده شود، با جستجوي آن واژه بدست كاربران پست شما نمايش ديتا خواهد شد؛ بنابراين هشتگ محصولات يا واژه ها كليدي برند و كسب و كار خويش را پايين پست‌هايتان درج كنيد. در عقيده داشته باشيد كه محدوديتي در به كارگيري هشتگ هستي ندارد. هر چه بيشتر هشتگ‌هاي مرتبط با فعاليت خويش را ثبت كنيد، كاربران سراسر جهان مي‌توانند با جستجو به محصولات شما برسند.
براي اينكه متوجه شويد كاربران اغلب پيگيري چه هشتك ها يا واژه ها كليدي هستند بهتر است از گوگل كمك بگيريد. كافيست در باره كالاي باره عقيده در گوگل جستجو كنيد و زير صفحه از پيشنهادهاي گوگل بهره‌گيري كنيد.
توضيح دادن در مورد تصاوير منتشر شده توضيح مختصري براي هر تصوير پيمان دهيد. چرا كه اينستاگرام رسانه‌اي بر پايه تصوير است و ‎متن‌هاي طولاني در آن جايي نخواهند داشت. در اين مكان لحن دوستانه بهتر از برخوردهاي رسمي تأثير گذار خواهد بود، پس مي‌بايست ذكر كم و بيش غيررسمي و ساده داشته باشيد؛ در عين حالا رسمي بودن صفحه خود را به طور كلي فراموش نكنيد. سعي كنيد لغايت با آشنايي از روحيات كاربران خود متني در خور با روحيات آنها، به به اتفاق توضيحاتي ناچيز در باره محصول ارائه دهيد. وانگهي مي‌توانيد با طرح پرسش‌هايي براي كاربران، آنها را به مشاركت در پست‌هاي خود تشويق كنيد.
اشتراك گذاشتن عكس و ويديوهاي با كيفيتبا توجه به ديداري بودن شبكه اينستاگرام، كيفيت عكس‌ها و ويديوهاي شما از اهميت ويژه‌اي برخوردار است. به علاوه كاربران تمايل به تماشاي سرگذشت دارند تا به نمايش در‌آمدن جنجال از تبليغات و برندها. بعد بهتر است عكس‌هايي منتشر كنيد كه داستاني را براي مخاطب نقل نمايد. توجه داشته باشيد كه عكس و فيلم‎هاي شما در اينستاگرام بايد زيبا و ساده بوده و پيامي براي منتقل كردن به تعقيب كنندگان و تاثيرگذاري روي آنها داشته باشند؛ در اين صورت كاربران تمايل پيدا مي‌كنند لغايت از شما خريد كنند. براي تحقق اين موضوع ويدئوهاي يك دقيقه‌اي و خلاقانه بسازيد. اين فيلم‌ها به انگيزه ناچيز حجم بودنشان زياد اثربخش بوده و روي بيننده تاثيرگذارند. از مدياهاي با كيفيت زير يا روشنايي مختصر يا آرشيوي هرگز بهره‌گيري نكنيد.
ايجاد تنوع و هيجان در صفحه اينستا براي ايجاد جذابيت بايد در انتشار مطالب خويش تنوع داشته باشيد. مدياهاي شخصي، آموزشي و طنزهاي مرتب با كار و جنبش خويش را منتشر كرده لغايت كاربران براي تماشاي مطالب شما هيجان داشته باشند.
 
 ساخت فروشگاه اينترنتي با اينستاگرام  
قابل خريداري كردن محصولاتبا توجه به اينكه در اينستاگرام هدايت مشتريان از يك عكس به سمت صفحه خريد آن، به انگيزه پروانه نداشتن قراردادن لينك بسهولت انجام نمي‌شود، مي‌توانيد با به كارگيري دو شيوه در اينستاگرام اين پيشه را سپريدن دهيد، گرد به چهره سر راست و ديگري غير مستقيم.
در طريق مستقيم كه البته براي كاربران ايراني ببصورت پيش فرض در دسترس نيست، اما در بالاي همين مقاله طريق اتمام آن را روشنگري داده ايم و با پيمان دادن لينك محصولات شناسايي شده در عكس آن (يا همان تگ كردن بها محصول بر روي آن)، به كاربران امكان خريد سر راست آن كالا را خواهيد داد.
در روش غير مستقيم با قرار دادن لينك خريد محصولاتتان در سرنوشت بيو (bio)، به كاربران اطمينان دهيد كه مي‌توانند محصولات ارايه شده در تصاوير را از سايت فروشگاه آنلاين شما خريداري نمايند.
اهميت اين سوژه اين است كه مخاطبان شما بدون وقفه، مي‎توانند محصول باره علاقه خود را خريداري نمايند، بدون اينكه زماني براي ندامت داشته باشند.
داشتن زمان بندي منظم براي بروزرساني پست هابهتر است در يك ساعت مشخص از شبانه روز مثلا عصر يا شب بروز رساني كنيد. آمارها اثر مي‌دهد كاربران ايراني در ساعات پاياني شب، اغلب از شبكه هاي اجتماعي كاربرد مي‌كنند و به اين شكل پست شما آخر شب، بين بقيه پست ‌ها گم نخواهد شد و نيز مخاطب در سررسيد خاصي چشمداشت انتشار پست‌هاي شما را خواهد كشيد. 
پاسخ دادن كامنت هاي كاربران يك ريشه-بن-بيخ مهم در كسب‌ و كارهاي اينترنتي تعامل با كاربران است. كوشش كنيد همگي كامنت‌ها، حتي انتقادات را به چهره دوستانه و بدون گذشت سررسيد زياد از آنها پذيرش دهيد. شما مي‎توانيد با رسيدگي نظرات، كسب و كارتان را شفا بخشيد و در راه گسترش كسب و خويش قرار گيريد.
استفاده مختصر از فيلترهاي اينستاگرامبا توجه به اينكه هدف از فيلترهاي اينستاگرام درمان كيفيت عكس است، استفاده بيش از بي گمان از آنها باعث غير طبيعي جلوه دادن عكس‌ها شده و در پايان از لايك اقليت برخوردار خواهيد شد.
انتشار مطالب انحصاري و خلاقانه اگر براي تكاپو خويش اقدام به طراحي سايت فروشگاهي كرده ايد يا صفحه اجتماعي ديگري غير از اينستاگرام نيز داريد، در آنجا مطالب و محتوايي متفاوت از آنچه در اينستاگرام مي‎گذاريد، منتشر كنيد. مطالب اينستاگرام خويش را انحصاري و تنها ويژه اينستاگرام منتشر كنيد تا مخاطبان شما درگير مطالب تكراري نشوند.
خودداري از انتشار محتواي نامربوط به صفحه در عقيده داشته باشيد كه كسب و كارهاي بزرگ و حرفه‌اي در مسائل اجتماعي، سياسي و... كمتر دخالت مي‌كنند؛ مگر اين كه در پهنه تخصص آنها بوده و تأثير مثبت روي مخاطب بگذارد.  
تحليل بازخوردهاي كاربران بايد با كاربران و تعقيب كنندگان خود تعامل داشته باشيد. همواره بازخوردهاي كاربران مشابه لايك‎ها، كامنت‌‌ها، افزايش يا تفريق فالورها را رسيدگي كرده و بر پاي بست، آن عكس ها و مطالب خويش را ارائه دهيد. 
برندسازي در اينستاگراماز روش تارنما و يا فروشگاه خويش صفحه اينستاگرامتان را به برند خود متصل كنيد. به اين شكل اعتمادسازي و وابستگي بهتري با مخاطبانتان خواهيد داشت و آنها را به مشتريان دائم خود بعد از تغيير نرم افزار رايج به نرم‎ افزاري غير از اينستاگرام تبديل خواهيد كرد.

ايده استوري اينستاگرام

۲۱ بازديد

چگونه از استوري‌هاي اينستاگرام بهره‌گيري كنيم؟استوري اينستاگرام - استفاده از استوري اينستاگرام
استوري‌هاي اينستاگرام در نوار بالاي صفحه feed نما مي‌شوند و تمام حساب‌هاي كاربري اينستاگرام توانا هستند كه اين استوري‌ها را به اشتراك بگذارند، از بهترين رفقا شما گرفته الي حساب‌هاي كاربري باره علاقه. زمانيكه يك استوري جديد گذاشته مي‌شود يك حلقه رنگي در گوشه ها-كناره ها آن پروفايل نما مي‌شود.
براي اينكه بتوانيد استوري‌ يك شخص را ببينيد تنها كافي است برروي پروفايل او ضربه بزنيد، استوري به چهره تمام صفحه براي شما نمايش ديتا مي‌شود. شما مي‌توانيد تمام استوري‌هايي را كه در طي 24 ساعت توسط يك شخص به اشتراك گذاشته شده است از اين طريق ببينيد. محتواي استوري‌ها به ترتيب ازجديدترين لغايت قديمي‌ترين نمايش ديتا مي‌شود. زمانيكه شما يك استوري را تماشا مي‌كنيد، مي‌توانيد به عقب يا جلو برويد و يك ضربه روي آن بزنيد الي به استوري شخص ديگري برويد.
 
چگونه در اينستاگرام استوري بسازيم؟ ايده استوري اينستاگرام - ساخت استوري
براي برپايي يك استوري در اينستاگرام بايد روي سمبول(لاتين) « + » در زاويه سمت چپ بالاي صفحه ضربه بزنيد، يا مي‌توانيد با استفاده از كشيدن صفحه به سمت چپ اين كار را سپريدن دهيد. زمانيكه اين كار را اتمام داديد و دوربين استوري باز شد مي‌توانيد عكس بگيريد يا ويديو ضبط كنيد. پس از اينكه ويديوي خود را ضبط كرديد يا عكس را گرفتيد مي‌توانيد از طيف وسيعي از فيلترها كاربرد كنيد و در ضمن متن و يا لوكيشن را از اين تقدير به محتواي خود اضافه كنيد. استوري اينستاگرام به شما نشان مي‌دهد كه چه كساني استوري شما را ديده‌اند.
استوري اينستاگرام - ساخت استوري در اينستاگرام
هنگامي كه استوري شما ارسال مي‌شود مي‌توانيد برخي تحليل‌هاي بنيادين را نگريستن كنيد كه به شما پرتو مي‌دهد يك فيلم يا عكس در استوري شما چند بار ديده شده است. شما وانگهي مي‌توانيد قسمت خاصي از استوري خود را انتخاب كنيد و آن را در پروفايل خويش پست كنيد.
نكته: شيوه اضافه كردن درونمايه از رول دوربينيكي از ويژگي‌هاي جالب استوري اينستاگرام اين است كه به شما فرمان مي‌دهد محتواي برپايي شده در 24 ساعت گذشته از رول دوربين يا نگارخانه گوشي‌هاي هوشمند خود را آپلود كنيد. براي اين پيشه بس است برروي دوربين استوري ضربه بزنيد، سپس پسينيان محتواي رول دوربين خود را در ذيل صفحه مشاهده خواهيد كرد. از اين تقدير مي‌توانيد به راحتي محتوايي كه مي‌خواهيد را به استوري خويش اضافه كنيد.
حريم خصوصياستوري‌هاي شما حريم خصوصي حساب كاربري شما را پيگيري مي‌كند. اگر شما حساب كاربري خود را خصوصي كنيد، استوري‌هاي شما تنها براي دنبال‌كنندگانتان نمايش داده مي‌شود. در ضمن مي‌توانيد به راحتي تمام استوري‌هاي خود را از هر كسي كه نمي‌خواهيد آن را ببيند پنهان كنيد، حتي اگر آن‌ها جزء دنبال‌كنندگان شما باشند.
چگونه از برچسب يا استيكر در استوري اينستاگرام بهره‌گيري كنيم؟استوري اينستاگرام - برچسب استوري در اينستاگرام
استيكرهاي استوري در اينستاگرام فوق‌العاده هستند و شما را قادر مي‌سازند به گويه استوري خويش يك درونمايه اضافه كنيد.
براي اضافه كردن برچسب يا استيكر به استوري خويش كافي است يك عكس يا فيلم بگيريد و سپس روي دكمه استيكر (يك چهره تبسم در رأس سمت راست صفحه هستي دارد) ضربه بزنيد الي استيكرهايي كه مي‌توانيد از آن‌ها استفاده كنيد براي شما نمايان شود. اين استيكرها براي آب و هوا، زمان، مكان و بسياري موارد ساير استعمال دارند.
چگونه موقعيت مكاني يا لوكيشن به استوري اينستاگرام خويش اضافه كنيم؟استوري اينستاگرام - لوكيشن
براي اضافه كردن لوكيشن به استوري اينستاگرام خويش بايد برروي دكمه برچسب يا استيكر ضربه بزنيد و سپس گزينه Location را انتخاب كنيد. در اين قسمت با ليستي از مكان‌هاي تقريبا  كه در يك نوار جستجو پيمان دارد روبرو مي‌شويد كه مي‌توانيد محيط‌ پسنديده خويش را گزينش كنيد. سپس برروي فضا مورد نظر ضربه بزنيد تا به استوري شما اضافه شود.
استوري اينستاگرام - لوكيشن در اينستاگرام
براي سفارشي كردن استيكر يا برچسب خويش مي‌توانيد برروي آن ضربه بزنيد و طرح رنگ را تغيير دهيد. همانند هر استيكر ديگري مي‌توانيد با كشيدن دو انگشت به هر دو سو سايز آن را بزرگ يا حقير كنيد.
چگونه به استوري خويش در اينستاگرام هشتگ اضافه كنيم؟استوري اينستاگرام - هشتگ
براي افزودن هشتگ اينستاگرام شما با ضربه زدن برروي استيكر هشتگ مي‌توانيد به استوري خويش هشتگ اضافه كنيد. پس از گزينش اين گزينه از شما خواسته مي‌شود تا در اين قسمت هشتگ خويش را بنويسيد.
لوكيشن و هشتگ در تقدير Explore (كاوش) اينستاگرامهنگامي كه شما در جستجوي يك موقعيت مكاني يا يك هشتگ در اينستاگرام هستيد شدني است در بالاي صفحه يك استوري نگريستن كنيد كه استوري‌هايي را كه از آن هشتگ اينستاگرام كاربرد كرده‌اند يا آن موقعيت مكاني را به اشتراك گذاشته‌اند نشانه مي‌دهد.
استوري اينستاگرام - هشتگ در اينستاگرام
اگر پروفايل شما در حالت عمومي تنظيم شده باشد و شما يك لوكيشن يا هشتگ را به آن اضافه كنيد استوري‌هاي شما نيز شدني است در قسمت Explore اينستاگرام نمايان شود.
چگونه از نظرسنجي در استوري اينستاگرام كاربرد كنيم؟استوري اينستاگرام - نظرسنجي
استوري‌هاي اينستاگرام در ضمن يك لوگوي نظرسنجي تعاملي نيز دارد كه به شما اجازه مي‌دهد سوالي بپرسيد و پاسخ يا نتيجه آن را از دوستان و دنبال‌كنندگان خود در استوري بخواهيد.
پس از اينكه يك عكس يا ويديو براي استوري خود قرار داديد منوي استيكرها را مفتوح كنيد و از آنجا برچسب نظرسنجي يا poll را انتخاب كنيد. هنگامي كه شما برچسب نظرسنجي يا poll را گزينش مي‌كنيد از شما خواسته مي‌شود يك سوال بنويسيد و نظرسنجي خويش را سفارشي كنيد. بعد از اينكه نظرسنجي خود را ايجاد كرديد، استوري خود را ارسال كنيد تا دنبال‌كنندگان شما بتوانند عقيده دهند. هنگامي كه كسي در نظرسنجي شما كمپاني كرد در همان لحظه مي‌تواند ببيند كه چه كسان ديگري مانند او نظر خويش را ثبت كرده‌اند. وانگهي اگر آن‌ها مجدد استوري شما را نگاه كنند مي‌توانند آخرين نتايج نظرسنجي را ببينند.
ابعاد استوري‌ در اينستاگراماستوري اينستاگرام - ابعاد استوري
ابعاد استوري‌هاي اينستاگرام به پهناي 180 پيكسل و درازا 1920 پيكسل است. نسبت ابعاد را مي‌توان 9:16 در عقيده گرفت.
اين ابعاد به شما كمك مي‌كنند الي بتوانيد يك ويديو يا گرافيك سفارشي برپايي كنيد و استوري اينستاگرام خويش را با آن برجسته كنيد.
۱۷ ايده خلاقانه استوري اينستاگرام براي جلب نظر دنبال‌كنندگان۱.تبليغ پست‌هاي وبلاگاستوري اينستاگرام - تبليغ پست وبلاگ
استوري اينستاگرام تان بهترين فضا براي تبليغات پسينيان مقالات وبلاگتان است. وجود قابليت لينك‌گذاري يا «Swipe up» در اينستاگرام شما را توانا ساخته است الي بتوانيد از راه استوري مخاطبان را به طور سر راست به پست‌هاي وبلاگ خويش بازگردانيدن دهيد. اين يك راه عالي است الي بتوانيد براي وب‌سايت اسم تجاري خود ترافيك اكثريت بگيريد. بدبختانه شوربختانه در حال آماده قابليت لينك‌گذاري يا «Swipe up» فقط برايي 10 هزار كاربر در دسترس است.
۲.تبليغ پست‌هاي اينستاگراماستوري اينستاگرام - تبليغ پست اينستاگرام
استوري اينستاگرام جاي نكويي براي به اشتراك گذاشتن پسينيان پست‌هاي اينستاگرام با دنبال‌كنندگانتان است. شما  به راستي نمي‌توانيد پيش‌بيني كنيد كه آيا دنبال‌كنندگان و مخاطبان شما پست‌هاي شما را در تقدير feed نگريستن كرده‌اند يا خير، اما مي‌توانيد اطمينان حاصل كنيد كه تمام دنبال‌كنندگانتان استوري شما را مي‌بينند و در استوري متوجه خواهند شد كه شما يك پست جديد گذاشته‌ايد. فقط كافي است يك اسكرين‌شات از تصوير آخرين پست خويش بگيريد و آن را در استوري به اشتراك بگذاريد.
۳.تبليغ محصولاتاستوري اينستاگرام - تبليغ محصولات
آيا محصولي داريد كه مي‌خواهيد ديگران را از وجود آن مطلع كنيد؟ استوري اينستاگرام شما براي تبليغ اين محصول يك مسير پسنديده و عالي است. در ضمن مي‌توانيد بازخورد محصول را نيز از اين روش بدست آوريد.
۴.ايجاد تگ خريد يا تگ محصولات در استورياينستاگرام در سال 2019 تگ‌هاي خريد يا تگ محصولات را به استوري خويش اضافه كرد. اين قابليت به كسب‌وكارها فرمان مي‌دهد تا محصولات خويش را به طور مستقيم با استفاده از يك برچسب ويژه بدون رفتن به سايت و خارج شدن از برنامه اينستاگرام به فروش برسانند. براي دريافت اين برچسب بعضي الزامات بايد موجود باشد.
شما بايد يك فرآورده فيزيكي را كه با خط و مشي‌هاي اينستاگرام مطابقت دارد به فروش برسانيد. در ضمن بايد مشخصات كسب‌وكار شما در اينستاگرام موجود باشد. در سال 2019 اين قابليت تنها در 46 كشور دنيا موجود است.
۵.take over يا به عهده اخذ در استوري اينستاگراماستوري اينستاگرام - اينفلوئنسر
take over در اينستاگرام زماني است كه شما به يك شخص ديگر دستور مي‌دهيد الي به حساب كاربري شما در يك روز ويژه كه خود شما نمي‌توانيد پست بگذاريد دسترسي داشته باشد. اين شخص مي‌تواند كارمند، همكار يا يك اينفلوئنسر باشد كه شما براي ارتقا اسم تجاري خويش استخدام كرده‌ايد.
۶.پخش زنده يا live در استورياستوري اينستاگرام - پخش زنده
ويديوهاي زنده يا live يك راه فوق‌العاده براي وابستگي مستقيم با مخاطبان است. live اينستاگرام به شما اجازه مي‌دهد لغايت كاربران بتوانند سوالات خود را در ويديوهاي زنده از شما بپرسند و شما در همان سررسيد با آن‌ها بستگي برقرار كنيد و به سوالات آنان استجابت دهيد. هنگامي كه شما آغاز به گذاشتن ويديوي زنده مي‌كنيد اغلب كاربران از اين سوژه آگاه مي‌شوند. و هنگامي كه ويديوي زنده به پايان مي‌رسد اين قابليت وجود دارد لغايت بتوانيد آن را براي افراديكه ممكن است آن را به چهره زنده از دست ديتا باشند ذخيره كنيد. اين ويديو براي 24 ساعت در استوري شما باقي خواهد ماند.
۷.انجام نظرسنجياستوري اينستاگرام - انجام نظرسنجي در اينستاگرام
 
اينستاگرام يك برچسب نظرسنجي براي كاربران قرار ديتا است لغايت بتوانند آن را در استوري خويش قرار دهند. با اين قابليت به سادگي مي‌توانيد از كاربران خود يك سوال بپرسيد و دو پاسخ و حق برگزيدن براي آنان پيمان دهيد. نظرسنجي يك گذرگاه عالي براي جذب بيننده و برندسازي است. بهترين تقسيم اين ويژگي اين است كه راه‌هاي زيادي براي نظر سنجي در آن پيمان ديتا شده است. به عنوان مثال شما مي‌توانيد نظرسنجي خويش را به چهره يك طنز سپريدن دهيد. يا دو گزينه خيلي ساده پيمان دهيد كه مخاطبان بتوانند به آن راي دهند.
۸.رهبري فكراستوري اينستاگرام - رهبري فكري
استوري اينستاگرام يك مكان عالي براي برند شما است تا بتوانيد رهبري تفكر را از طريق آن ارائه دهيد. اتمام اين شغل باعث ايجاد تعامل است و همچنين مايه مي‌شود اسم بازرگاني شما به عنوان يك منبع قابل اطمينان از اطلاعات شناخته شود. مي‌توانيد درباره موضوعات  مختلف در استوري با مخاطبان خويش صحبت كنيد يا از آن‌ها نظرسنجي كنيد و در نهايت به آنان مسير حل توصيه دهيد.
۹.استفاده از برچسب سوالاستوري اينستاگرام - برچسب سوال
يكي ساير از روش‌هاي عالي براي جذب مخاطبان به كارگيري برچسب سوال در استوري است كه اين امكان را به شما مي‌دهد الي سوالي را براي مخاطبان خويش مطرح كنيد و آن‌ها مي‌توانند با هر چيزي كه مي‌خواهند به آن پذيرش دهند. پس از آن مي‌توانيد پاسخ‌هايي را كه گرفتن كرده‌ايد در استوري به اشتراك بگذاريد. اين شغل براي برقراري تعامل و همچنين سرگرم كردن مخاطبان در استوري اينستاگرام بسيار عالي است. با به كارگيري برچسب سوال شما مي‌توانيد ايده‌هاي جديد براي محتوا، برگزاري مسابقات براي خوانندگان در موضوعات مختلف و يا تقاضا شركت آن‌ها در كنسرت و غيره را به راحتي اتمام دهيد.

اضافه كردن متن به عكس با سايت

۲۶ بازديد

روشهاي زيادي براي ايجاد عكس نوشته (اضافه كردن متن به عكس) وجود دارد. بعضي از آنها سخت هستند وبعضي از آنها نقص دارند يا به درستي افكت يا تغييرات متن را انجام نمي دهند. در اين مطلب ۳ روش و در واقع ساده ترين روشهاي اضافه كردن متن به تصوير (چه در گوشي موبايل يا كامپيوتر-فرقي نمي كند) را آموزش مي دهم.

بطور خلاصهسه روش ساده وجود دارد كه هر كدام راحت تر هستيد را مي توانيد استفاده كنيد:


از يك سايت آنلاين استفاده كنيد

از برنامه پيش فرض موبايل يا برنامه اضافه كردن متن به عكس با سايت پيش فرض ويندوز استفاده كنيد (بدون نياز به نصب هيچ نرم افزاري روي سيستم يا گوشي)از اپليكيشن موبايل يا نرم افزار كامپيوتر استفاده كنيدنكته مهم: اگر مي خواهيد از متن هاي فارسي خاص مثل نستعليق، يكان و … روي تصاوير استفاده كنيد يا متن هاي عمودي بنويسيد، تنها روش كارساز استفاده از فتوشاپ كامپيوتر (آخرين روش گفته شده) مي باشد. بقيه روشها از همه فونت هاي فارسي پشتيباني نمي كنند.


روش اول: از يك سايت آنلاين استفاده كنيد۱- وارد اين وبسايت شويد (كليك كنيد)
۲- مانند تصوير زير روي دكمه Select image و سپس گزينه اول (From my computer) كليك كنيد و تصويرتان را انتخاب نماييد.
مرحله 1۳- شروع به تايپ متن مورد نظرتان كنيد. در تصوير زير امكانات ويرايشي را مي بينيد. نهايتا هم براي ذخيره عكس روي دكمه بالا سمت راست (Save) كليك كنيد.
مرحله 2نكته۱: روش آنلاين به طور كلي براي ساخت عكس نوشته پيشنهاد نمي شود زيرا تقريبا هيچ سايت آنلايني وجود ندارد كه فونت هاي زيباي فارسي را بتوانيد از آن انتخاب كنيد و معمولا يكي دو نوع فونت بيشتر نمي توان به تصاوير اضافه كرد.
نكته۲: اين وبسايت فارسي نيز براي اضافه كردن متن به تصاوير مناسب است.
روش دوم: استفاده از برنامه پيش فرض موبايل يا ويندوز (پيشنهاد ما)در گوشي آيفون۱-تصوير مورد نظرتان را با برنامه پيش فرض مشاهده تصاوير در آيفون (Photos) باز كنيد.
۲- روي گزينه Edit و سپس Adjust كليك نماييد. نهايتا هم گزينه Markup را انتخاب نماييد.
گوشي آيفون
۳- حالا روي علامت بعلاوه (+) كليك كرده و گزينه Text را انتخاب نماييد و شروع به تايپ كنيد. به همين راحتي!


در گوشي اندرويد

۱-تصوير مورد نظرتان را با برنامه پيش فرض مشاهده تصاوير در اندرويد (Photos يا هر اسم ديگري كه دارد) باز كنيد.
۲- حالا روي گزينه Edit و بعد هم Text كليك نماييد. شروع به تايپ كنيد و هر شكل و رنگي كه دوست داريد به متن خود بدهيد.
در گوشي اندرويد
در ويندوز كامپيوتر/لپتاپ۱- برنامه Paint ويندوز را باز كنيد. (در منوي استارت همه ويندوزها وجود دارد. اگر پيدا نكرديد در قسمت پايين سمت چپ ويندوز قسمت جستجو تايپ كنيد Paint و آن را باز كنيد)
۲- مانند تصوير روي علامت A كليك كنيد. شروع به تايپ كنيد و هر رنگ و اندازه اي كه دوست داريد به متن بدهيد. به همين راحتي!


استفاده از پينت ويندوز
روش سوم: نصب اپليكيشن موبايل يا نرم افزار كامپيوتردر گوشي (آيفون و اندرويد)لينك دانلود براي گوشي آيفونلينك دانلود براي گوشي اندرويدلينك دانلود براي گوشي اندرويد (از سايت هاي فارسي)۱-اين برنامه بهترين برنامه ويرايش تصاوير در گوشي مي باشد. برنامه را در گوشي باز كنيد و تصوير مورد نظرتان را با آن باز نماييد.
۲- خيلي راحت گزينه T را انتخاب كرده و شروع به تايپ كنيد. هر شكل و رنگ و استايلي كه دوست داريد به آن بدهيد.


برنامه فتوشاپ اكسپرس
در كامپيوتر/لپتاپفتوشاپ را از اينجا دانلود كنيد و نصب نماييد۱- براي اضافه كردن متن به عكس در فتوشاپ ويديوي كوتاه زير را ببينيد:

طرح اوليه نمايشگري كه خميده و صاف مي شود

۲۲ بازديد
 اخبار تكنولوژي ,خبرهاي تكنولوژي, نمايشگر
ال جي از طرح اوليه يك نمايشگر ۴۸ اينچي رونمايي كرده كه بين دو وضعيت مسطح و خميده تغيير حالت مي دهد و مناسب بازي هاي رايانه اي است. 

به گزارش مهر به نقل از انگجت،  شركت ال جي ديسپلي تصميم دارد علاوه بر نمايشگر شفاف او ال اي دي، طرح اوليه يك محصول مرتبط با بازي هاي رايانه اي را در غرفه مجازي نمايشگاه محصولات مصرفي الكترونيكي ۲۰۲۱ نمايش دهد. اين محصول جديد يك نمايشگر انعطاف پذيرCSO ۴۸ اينچي با وضوح۴K است. اين نمايشگر مي تواند به دوحالت مسطح و خميده تغيير وضعيت دهد. 

 

اين ايده به افراد اجازه مي دهد تا ويدئوها را در وضعيت مسطح نمايشگر مشاهده كنند. همچنين كاربر با فشار يك دكمه دستگاه را به حالت خميده بر مي گردد كه براي بازي هاي رايانه اي مناسب تر است.

 

البته اين طرح اوليه مشابه نمايشگر ۶۵ اينچي خميده اين شركت در سال گذشته است و نكته جديد قابليت CSO دستگاه است. اين قابليت شامل يك لايه با ضخامت ۰.۶ ميليمتر است كه كل پنل او ال اي دي را به يك نمايشگر تبديل مي كند. اين روند سبب مي شود نمايشگر باريكتر شود و علاوه بر آن صوت نيز به طور مستقيم از پنل خارج مي شود. قابليت مذكور  به ارتقاي كيفيت صوت و تصوير منجر مي شود.

 

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11067800.html

آمازون براي تحويل سريعتر كالا هواپيما خريد

۲۱ بازديد
 اخبار تكنولوژي ,خبرهاي تكنولوژي, آمازون
آمازون براي تحويل سريعتر كالا هواپيما خريدشركت آمازون براي توسعه شبكه حمل كالا و تحويل سريعتر آن ۱۱ فروند بوئينگ ۳۰۰-۷۶۷ خريداري كرد. 

به گزارش ايسنا، اين هواپيماها كه هفت فروند آنها از دلتا ايرلاينز و چهار فروند از وست جت خريداري خواهد شد، تا سال ۲۰۲۲ به شبكه حمل هوايي آمازون خواهند پيوست.

 

آمازون در ژوئن ۱۲ فروند بوئينگ ۳۰۰-۷۶۷ تبديل شده به هواپيماي باري را از "گروه خدمات حمل هوايي" اجاره كرده و شمار هواپيماهاي موجود در ناوگانش را به بيش از ۸۰ فروند رسانده بود.

 

فروشگاه اينترنتي آمازون با هدف سرعت بخشيدن به حمل بسته هاي مشتريان و كامل كردن ظرفيت حمل شركتهايي مانند يونايتد پارسل سرويس، در سالهاي اخير فعاليتهاي حمل بار هوايي خود را به سرعت توسعه داده است. اين شركت در اكتبر اعلام كرده بود افزايش هزينه روي زيرساخت حمل احتمالا سالها ادامه خواهد داشت.

 

آمازون با توسعه فعاليتهاي حمل كالا و داشتن ناوگاني شامل دهها هزار دستگاه ون باري، به كاهش اتكا به شركتهاي حمل بار ادامه داده است. اين شركت نه تنها تقريبا همه بسته هاي سفارشي مشتريانش را خود تحويل مي دهد بلكه به رقيبي براي شركتهايي تبديل شده كه تا چند سال پيش تقريبا همه كالاهاي اين شركت را تحويل مي دادند.

بر اساس گزارش بلومبرگ، انتظار مي رود ناوگان هواپيماهاي آمازون در سالهاي آينده به ۲۰۰ فروند رشد كند و از اين نظر با يونايتد پارسل سرويس رقابت كند. آمازون معمولا از فرودگاههاي كوچك و منطقه اي نزديك به انبارهايش فعاليت مي كند.

 

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11068027.html

طراحي سايت خبري ارزان

۲۳ بازديد

اگر شما مدير يك سايت خبري باشيد و يا در فكر راه اندازي سايت خبري هستيد با يك گشت و گذار ساده در اينترنت چندين كمپاني طراح سايت و طراح قالب خبري را تماشا خواهيد كرد كه براي يك سايت خبري هزينه طراحي سايت خبري ارزان چند ده ميليوني يا چند ميليوني را دريافت مي كنند اما بازهم امكان اخص و خاصي را در برگزيدن شما قرار نمي دهند، و همان امكانات يك سايت خبري استاندارد و معمولي را به شما تحويل مي دهند. خب حال كه ما چطور مي توانيم براي شما طراحي سايت خبري ارزان و با كيفيت براي شما به ارمغان بياوريم ؟
فروشگاه قالب وردپرس خبري  سوژه خرج را در عقيده گرفته و ما تدبيري را انديشيده ايم كه شما صاحب سايت خبري شويد (قالب وردپرس خبري) اما با خرج زياد پايين و در همان سان با كيفيت و امكانات سايت هاي چند ميليوني. در پيوسته به شما نكات مثبت اين قالب ها را تشريح مي كنيم.
ما شعار نمي دهيم عمل مي نماييم و با كمترين هزينه براي شما سايتي را راه اندازي مي نماييم كه در كيفيت و امكانات حرف نخست را مي زند.طراحي سايت خبري ارزان
آيا با قالب خبري وردپرس مي طاقت يك سايت كبير راه اندازي كرد؟پاسخ اين سوال را با قاطعيت و مستند مي توانيم بگوييم بله زيرا تا كنون افرادي از فروشگاه قالب وردپرس توس وب قالب خبري وردپرس خريداري كرده اند و پس از چند ماه كار و جنبش حرفه اي و درج اخبار در سايت خبري خويش توانسته اند به نتيجه مطلوبي برسند و حتي ما سايت هايي را داريم كه رتبه الكساي زير ۵۰۰ ايران را دارند و يا بسياري از سايت هاي خبري كه از ما قالب وردپرس خبري خريداري كرده اند روزانه هزاران بازديد كننده دارند .
كمتر از ۱ ساعت سررسيد  و كمتر از ۲۰۰ هزار تومان خرج !!!يك دسته از محصولاتي كه ما در فروشگاه قالب وردپرس درج گرده ايم ، قالب وردپرس خبري بوده و ما ۱۰ ها قالب وردپرس خبري را طراحي كرده ايم و براي فروش در فروشگاه قالب وردپرس خبري توس وب منتشر كرده ايم و شما مي تواند در كمتر از ۱ ساعت يك سايت خبري راه اندازي كنيد.
پس نكته نخست  :
كمتر از ۱ ساعت سايت خبري تاسيس كنيد.
نكته دوم
طراحي سايت خبري ارزان يعني شما با كمتر از ۲۰۰ هزار تومان (همراه با هاست و حوزه com  و ir ) سايتي راه اندازي كنيد كه امكانات يك سايت خبري بزرگ را داشته باشد.طراحي سايت خبري ارزان : در مقاله طراحي سايت خبري اطلاعاتي راجع به چگونگي بهينه سازي تارنما هاي خبري ارائه كرديم هم چنين در مقاله ويژگي هاي برتر طراحي سايت خبري نيز در مورد امكانات اخص و نيز برخي از مشخصات ويژه نيز مطالبي را برايتان ارائه داديم . ولي در اين بين چيزي كه از اهميت بالايي برخوردار است بها مناسب و هم چنين ارائه يك تارنما خبري كاربر پسند براي مشتري است .
استفاده از سيستم هاي مديريت محتواي مجاني براي طراحي سايت خبري ارزانهمان طور كه مي دانيم امروزه بسياري از موسسه ها و نظم ها و هم چنين اشخاص براي طراحي سايت از سيستم هاي مديريت محتواي رايگان به وفور استفاده مي كنند بعضي از اين سيستم ها امثال جوملا و وردپرس كه در بين اكثر سيستم هاي مديريت درونمايه براي طراحي سايت خبري ارزان از محبوبيت بالايي برخوردارند . هم چنين از سيستم مديريت محتواي ديگر مثل اپن كارت و … نيز براي طراحي سايت خبري ارزان بهره‌گيري مي شود . اما دليل بها زير اين نوع از وب سايت هاي وجود قالب هاي آماده و هم چنين پشتيناني فوي از اين نوع از سيستم هاي مديريت درونمايه مي باشد . گرد ديگر از دلايل محبوبيت سيستم هاي مديريت محتواي مجاني هم چون جوملا براي طراحي سايت خبري ارزان راحت بودن يادگيري و هم چنين روان بودن و ساده بودن آن است . براي يادگيري اين نوع از سيستم هاي مديريت درونمايه نيازي به تخصص فوقاني نيست و هر شخصي كه اطلاعات كمي درباره كامپيوتر و اينترنت داشته باشد به راحتي مي تواند ياد بگيرد.
اما به غير از اين مزاياي كه سيستم هاي مديريت محتوا براي طراحي سايت خبري ارزان استفده مي شود معايبي نيز دارد از جمله مي طاقت به امنيت پايين آنها اشاره كرد به دليل اپن سورس بودن سيستم هاي مديريت محتواي مجاني از امنيت كمي برخوردارند و دربرخي از آنها مثل جوملاي ۳ باگهاي سئو نيز پيدا شده است . در مقاله باگ سئو ي جوملا ۳ را چگونه حل نماييم در اين مورد زياد توضيح داده شده است. هم چنين در سيستم عامل وردپرس باگ سئوي توليد لينك صفحه ۴۰۴ نيز ديده شده است. در باره اپن كارت و بوت استرپ نيز معايبي و جود دارد در مورد بوت استرپ مي توانيد به نوشتار كاربرد Bootstrap در طراحي سايت مراجعه نماييد.
استفاده از سيستم هاي مديريت محتواي اختصاصي براي طراحي سايت خبري ارزانبيشتر سازمانها ي تجاري و يا اشخاصي كه در سطح بالايي در حال تجارت هستند مانند فروشگاه هاي اينترنتي بزرگ و ساير سازمان هاي براي طراحي سايت از سيستمهاي مديريت محتواي اختصاصي استقاده مي كنند ، در ضمن اغلب وب سايت هاي خبري بزرگ نيز براي طراحي سايت خبري خود از سيستم هاي مديريت محتواي اختصاصي كاربرد مي كنند .بزرگترين مزيت اين نوع از سيستم هاي مديريت محتوا امنيت بالاي آن است و آن به اين علت است كه افراد محدودي ازاين گونه سيست م بهره‌گيري مي كنند. ولي عيب اين گونه از سيستم ها نيز مي تواند يادگيري و هم چنين حمايت آن باشد . براي اضافه كردن افزونه هاي مورد لازم بايد به طراح اين گونه از سيستم مراجعه شود و…
ولي گروه طراحي سايت اينتن استفاده از سيستم هاي مديريتي محتواي اختصاصي را براي طراحي سايت هاي خبري پيشنهاد مي كند چرا كه بايد از امنيت فوقاني برخوردار باشند . هرچند استفاده از اين نوع از سيستم ها نسبت به سيستم هاي رايگان قيمت بالايي دارند اما در اين مورد موطمعا مي باشيد كه سايت اختصاصا مال شماست.

ال جي گوشي ارزان قيمت عرضه مي‌كند

۲۴ بازديد

ال جي بعد از طراحي گوشي‌هاي گران قيمت ولوت و وينگ، قصد دارد با عرضه گوشي‌هاي ميان رده و ارزان قيمت مانند ال جي دبليو ۳۱ نياز بخش ديگري از بازار را نيز برطرف كند. 

به گزارش مهر به نقل از جي اس ام آرنا، در اين گوشي از پردازنده جديد هليو پي ۲۲ ساخت مديا تك استفاده شده است. اين پردازنده هشت هسته‌اي بوده و داراي سي پي يو Cortex-A۵۳ است.

 

گوشي يادشده داراي ۴ گيگابايت رم و نمايشگر ال سي دي با دقت ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پيكسل است. سيستم عامل اين گوشي هم اندرويد ۱۰ است. دوربين سه گانه با دقت ۱۳، ۱۲ و ۲ مگاپيكسل در پشت گوشي و دوربين سلفي ۱۶ مگاپيكسلي از جمله ديگر امكانات اين گوشي است.

 

باتري گوشي يادشده ۴۰۰۰ ميلي آمپري است، اما مشخص نيست آيا شارژ سريع آن امكان پذير است يا خير. قيمت اين گوشي ميان رده هنوز مشخص نشده، اما بعيد است بيش از ۲۰۰ دلار باشد.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11062823.html

استفاده از لايه‌هاي گرافيتي براي خنك كردن گوشي‌ها

۳۲ بازديد

محققان يك لايه گرافيتي به ضخامت يك نانومتر طراحي كرده‌اند كه با جذب گرما وسايل برقي و الكترونيكي را خنك نگه مي‌دارد. 

به گزارش مهر به نقل از نيواطلس، نازك بودن اين لايه گرافيتي موجب مي‌شود تا نحوه معماري و طراحي گوشي‌هاي هوشمند يا ديگر وسايل برقي مجهز شده به اين لايه گرافيتي تغيير نكند و با حداقل تغييرات بتوان آنها را خنك نگهداشت.

 

گرافيت ماده‌اي شكننده است و لذا توليد لايه‌هاي مستحكم از اين ماده كار ساده اي نيست. براي حل اين مشكل گرافيت تا درجه ۳۲۰۰ سانتيگراد گرما داده مي‌شود تا بتوان اتم‌هاي اين ماده را به يكديگر پيوند داد.

 

محققان سعودي كه بر روي اين طرح كار كرده‌اند مي‌گويند با استفاده از برخي مواد كاتاليست به همراه گرافيت مي‌توان سرعت جذب گرما توسط آن را افزايش داد.

 

از جمله اين مواد مي‌توان به نيكل اشاره كرد. به گفته آنها استفاده از تنها يك لايه ۱۰۰ نانومتري از نيكل بدين منظور كافي است. برنامه‌ريزي براي تجاري سازي اين اختراع و استفاده از آن در وسايل برقي مختلف در جريان است.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11063056.html

خدمات پشتيباني سايت وردپرس

۲۳ بازديد

پشتيباني وب سايت وردپرسي چيه؟پشتيباني وب سايت زياد مهم تر از طراحي وب سايت است. با طراحي وب سايت فقط يك قدم در جهت گسترش كسب و كارتان برداشته ايد. در حالي كه اگر در پيوسته از سايت پشتيباني نشود، فرآيند توسعه كسب و كار مبتلا مشكلات زيادي خواهد شد.

https://avashtech.com/support-site/

فرآيندهايي كه در جهت ماندگاري و بقاي تارنما اتمام مي‌شود شامل همين حمايت سايت است. اين حمايت دربرگيرنده تقسيم فني و محتوايي است.
با طراحي تارنما فقط يك قدم در مسير گسترش سوداگري خود گام برداشته ايد.يك پشتيباني عالي، فقط در صورتي شدني است كه با صرف انرژي و زمان زياد از به روز ترين الگوريتم هاي گوگل در جهت درمان تارنما كاربرد نمايد.
پشتيباني وب سايتانجام بروزرساني هاي باره نياز، رفع مشكلات سايت و فرآيند حفاظت از تارنما از جمله مواردي است كه بر بنياد نياز كارفرما بر روي وب سايت پياده سازي مي گردد.
خدمات تيم پشتيباني وب سايتيك دسته جدانشدني از هر وب سايتي حمايت آن است. وب سايت ها نيز مثل خودرو ها به تعمير و نگهداري احتياج دارند؛ فرقي نمي كند كه توليد كدام كارخانه و از چه برندي باشند.پشتيباني وب سايت وردپرسي دربرگيرنده مواردي از قبيل ذيل مي باشد:
توليد درونمايه براي وب سايتسايت بدون درونمايه همانند بدن بدون روح ميمونه. يگانه از قدم ها براي بالا بردن جايگاه سايت، نگارش يك محتواي website يونيك و كاربر پسنده. يك درونمايه خوب ميتونه عقيده بيننده رو جلب و اونو به سايتت جذب كنه. پس الي دير نشده با توليد درونمايه پادشاهي كن…
سفارش توليد محتواي سايتسئو و بهينه سازي سايتبعد از توليد كردن محتوا، نوبت به سئو سايت ميرسه. نگارش محتوا به تنهايي كافي نيست و ما بايد با اصول و قوانين سئو، اونو بهينه سازي كنيم; رتبه سايت رو بالا ببريم و خيلي سريع تر جايگاه هاي بالاي گوگل رو از آن خودمون كنيم.                         
خدمات سئو و بهينه سازي سايتساخت موشن گرافيكخيلي از مخاطبا حال و حوصله خوندن مطالب طولاني رو ندارن و يا اصلا وقت نميكنن اونا رو squarespace بخونن. احد از كارايي كه ميشه بيشتر و بهتر با بيننده تعامل پايدار كرد، طراحي موشن گرافيكه. با موشن راحتتر ميتونيد مطالبتون رو به كاربر انتقال بديد.
سفارش ساخت موشن گرافيكپشتيباني فني سايتپروسه پشتيباني سايت تنها به موارد پيشين اندك نميشه و براي اينكه يه سايت كامل از همه لحاظ داشته باشيد بايد بكاپ گيري و ريكاوري،  بازرسي بر عملكرد هاست، عمليات به روز رساني ها، درمان ايمني سايت و… رو هم درون برنامه خودتون بگنجونيد.
پشتيباني از سايت وردپرسانواع حمايت تارنما وردپرسي 1. مدير وب سايت
مزيت اين طريق نسبت به گونه ها انحاء مقرون به صرفه بودن آن است. در اين روش، بروز رساني هاي مستمر و استفاده از مشاوره هاي كارشناسان داراي اهميت است.
2. تيم حمايت وب سايت
در اين روش، حمايت بدست يك تيم سپريدن مي‌گيرد و قاعدتا هزينه‌هايي نيز در بردارد. البته روشن است كه چون يك تيم تخصصي، پروسه پشتيباني وب سايت شما را به عهده مي‌گيرد، هم زمان بسيار مختصر تري صرف به روزرساني خواهد شد و هم در كل، توجيه اقتصادي خواهد داشت.
چرا تيم حمايت وب سايت وردپرسي؟به انگيزه استفاده از يك تيم متخصص در هر گويه مي توانيم در سريع‌ترين موعد ممكن دشوار شما را برطرف كنيم.هميشه در دسترس خواهيم بود.تلفني هم پاسخگوي شما هستيم.مي توانيد از مشاوره هاي تيم تخصصي ما نهايت كاربرد را ببريد.تضمين كيفي در قبال پشتيباني از وب سايت.خدمات حمايت آنلاين سايتپشتيباني غير حضوري، مرسوم ترين شيوه براي مديريت، رفع خطاها و آپديت هاي مورد نياز و… تارنما مي باشد. در حمايت آنلاين وردپرس، پيوستگي با كارشناسان از راه شبكه هاي اجتماعي، ايميل و تماس تلفني صورت مي‌گيرد.

واتس اپ قابليت پاك شدن خودكار را براي پيام ها ارائه مي كند

۲۲ بازديد
اخبار,اخبار تكنولوژي,واتس اپ
واتس اپ قابليت جديدي براي كاربرانش عرضه مي كند كه طبق آن پيام ها پس از ۷ روز به طور خودكار ناپديد مي شوند.

به گزارش مهر به نقل از تلگراف، قابليت جديد واتس اپ به كاربران اجازه مي دهد پيام هايي ارسال كنند كه پس از ۷ روز به طور خودكار پاك مي شوند. البته كاربران خود بايد قابليت مذكور را فعال كنند.

 

 آپديت مذكور همراه گزينه اي طراحي شده كه چت ها را سبك تر و خصوصي تر مي كند. در حقيقت اين ويژگي مشابه قابليتي است كه در اسنپ چت نيز وجود دارد.

 

به گفته واتس اپ هدف از ارائه قابليت پيام هايي ناپديد شونده آن است كه چت ها براي هميشه حفظ نشوند. كاربران مي توانند اين ويژگي را براي خود فعال كنند و همچنين ادمين گروه ها نيز قابليت كنترل ويژگي را دارند.

 

واتس اپ قصد دارد با فعال كردن اين ويژگي حس واقعي‌تري به گفتگوهاي مجازي بدهد و به كاربران اين حس را القا كند كه گفتگوها براي هميشه باقي نمي‌مانند.

 

اين پيام رسان در بيانيه اي مي نويسد: ما با قابليت حذف شدن خودكار پيام ها در ۷ روز شروع كرديم. البته هنوز استفاده از چت ها امكانپذير است و فرد موضوع محاوره را فراموش نمي كند. فهرست خريد يا آدرسي كه چند روز قبل درچت ذخيره كرده ايد براي مدتي كه به آن نياز داريد، باقي مي مانند و پس از آن ناپديد مي شوند.

علاوه بر آن پيام هاي باز نشده در چت هاي واتس اپ پس از ۷ روز ناپديد مي شوند اما پيش نمايش آنها همچنان در نوتيفيكيشن هاي واتس اپ باقي مي ماند.

 

ويژگي جديد اين پيام رسان در ماه جاري ميلادي براي كاربران عرضه مي شود.

https://www.beytoote.com/computer/technews/banews76993.html