شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

آرشیو بهمن ماه 1399

تكنولوژي روز

آيا استخدام طراح وب سايت ضرورتي دارد؟

۲۸ بازديد

اگر در جامعه اي همانند ايران حيات مي كنيد كه دستگاه هاي تلفن هوشمند با توانايي اتصال به اينترنت در دست بيش از 90 درصد كسان موجود است بايد گفت : صد در صد بله. ما در ادامه به دلايل آن خواهيم پرداخت.


يك وبسايت حرفه اي هويت منحصر به فرد برند شما سفارش طراحي وب سايت آوش تك را به عناصر بصري ترجمه و تبديل مي كند. حالا شما بازار هدفي به بزرگي همه كاربران اينترنت داريد. شما به تنهايي توانا به انجام اين پيشه نخواهيد بود و بدون شك در اين گذرگاه نياز به فردي متخصص خواهيد داشت.
شما مي توانيد كسان متخصص خويش و فريلنسر طراحي تارنما باره نظر را به صورت دوركار، به آساني و تنها با يك كليك در وبسايت كارلنسر، جست و جو كنيد.


اما درباره خرج پروژه باره عقيده بايد به اين موضوع اشاره كرد كه لغايت بي گمان زيادي به دامنه پيشه شما و مهار تهاي ويژه باره احتياج براي تحقق پروژه شما ارتباط دارد. ميزان پيچيدگي و يا سادگي تقاضا مورد عقيده و هم چنين مدت زماني را كه يك طراح صرف اجراي پروژه باره عقيده شما مي كند، تمامي از دسته عناصر تاثير گذار در هزينه هاي شما مي باشند.

ويژگي‌ امنيتي بايومتريك به نسخه وب و دسكتاپ واتساپ اضافه شد

۲۶ بازديد

به گزارش GSM‌Arena، به‌تازگي ويژگي‌هاي امنيتي بايومتريك به نسخه وب و نسخه دسكتاپ واتساپ اضافه شده است. با اين ويژگي كاربران فقط با تأييد تشخيص صورت و اثر انگشت مي‌توانند به پيام‌هاي خود روي نسخه وب و دسكتاپ دسترسي داشته باشند.

روندكار به اين صورت خواهد بود كه كاربران قبل از اينكه از نسخه وب و اپليكيشن دسكتاپ استفاده كنند، بايد در اپليكيشن موبايل هويت خود را با حسگر اثر انگشت يا تشخيص چهره تأييد كنند. پس از تأييد اين قسمت، امكان اسكن كد QR خواهيد داشت.

تاييد هويت در واتساپ

بايد به اين موضوع اشاره كنيم كه واتساپ امكان دسترسي مستقيم به اطلاعات بايومتريك كاربران نخواهد داشت و از اين اطلاعات فقط براي تأييد هويت استفاده مي‌كند.

منبع:

https://www.zoomit.ir/software-application/367527-whatsapp-biometric-security-web-desktop/

عرضه تبلت در سه‌ماهه چهارم ۲۰۲۰ به بالاترين حد رسيد

۲۳ بازديد

شيوع ويروس كرونا شرايط جديدي براي بازار كامپيوتر شخصي و تبلت به وجود آورده است. به گزارش GSMArena و براساس اطلاعاتي كه Canalys منتشر كرده، در سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۲۰ نزديك به ۵۲٫۸ ميليون دستگاه تبلت راهي بازار شده كه بالاترين رقم در طول تاريخ است.

در اين اطلاعات به فروش كروم‌بوك هم اشاره شده است. در سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۲۰ نزديك به ۱۱٫۲ ميليون دستگاه كروم‌بوك راهي بازار شد. آمار فروش كروم‌بوك در طول سال ۲۰۲۰ به ۳۰٫۷ ميليون دستگاه رسيد كه دو برابر سال ۲۰۱۹ با ۱۴٫۷ ميليون دستگاه بود.

عرضه تبلت در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۰

اپل حرف اول را در بازار تبلت‌ مي‌زند. اين شركت در سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۲۰ نزديك به ۱۹٫۲ ميليون دستگاه تبلت راهي بازار كرد. در جايگاه دوم سامسونگ و در جايگاه سوم لنوو قرار گرفته‌اند. لنوو با افزايش فروش ۱۲۵ درصدي مواجه بوده و فروش تبلت‌هاي اين شركت از ۲٫۵ ميليون به ۵٫۶ ميليون دستگاه رسيده است. فروش هواوي در سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۲۰ نزديك به ۲۴ درصد كاهش پيدا كرد و باعث شد رقابت آمازون و لنوو براي كسب جايگاه سوم بيشتر شود.

Canalys در گزارش خود به بازار جهاني لپ‌تاپ نيز اشاره كرده است. لنوو با عرضه ۸۷ ميليون دستگاه در سال ۲۰۲۰ در مكان اول قرار گرفته است. اپل با اينكه نسل جديد مك‌بوك‌ را راهي بازار كرد، در جايگاه دوم و بالاتر از اچ‌پي، دل و سامسونگ قرار دارد. در سال ۲۰۲۰ نزديك به ۴۵۸٫۲ ميليون دستگاه راهي بازار شده كه ۱۷ درصد بيشتر از سال ۲۰۱۹ است.

منبع: 

https://www.zoomit.ir/economics/367518-tablet-shipments-alltime-high-q4-2020/

طراحي سايت ارزان در كرج

۲۰ بازديد

طراحي سايت ارزان در كرج ما در تلاشيم كه با استفاده ار تكنيك ها و روش هاي طراحي سايت  با استاندارد هاي روز گوگل و گيتي سايتي رو برا شما طراحي كنيم.
كه با كمترين هزينه و بالاترين كيفيت به خواسته خو در دنياي وب برسيد.

15 Best Web Design Software (Free & Paid Tools) | websitesetup.org
ما فقط براي شما سايت طراحي نميكنيم بلكه سوداگري شما را در دنيايي اينترنت گسترش ميدهيم.
خوب اكنون اين سوال قبل مي ايد كه چرا اصلا بايد سايت داشته باشيم؟؟!!
طراحي سايت شركتي در كرج   سايت چيست و چگونه شغل ميكند:بينيد سايت به راستي بانكي از اطلاعات شما  در دنياي اينترنت است كه با طرح site123 و رنگ ولعاب و اسم اسم شما در دنياي اينترنت ديده ميشود،
به كليات اين شغل سايت ميگويند، كه ما با متد هاي bookmarkhosting روز گيتي واستاندارد هاي جديد انرا براي شما به صورت كاربند پسندي طراحي ميكنيم كه راحت تر با مخاطبين خودتون ارتباط پايدار كنيد
حالا اين سوال پيش ميايد كه كه چند مدل هستند:
طراحي سايت با قيمت پسنديده در كرج از خانواده هاي زيادي دارند كه در مجموع كد نويسي در دانش كدنويسي به اونها لغب ديتا ميشود مثلا زبان :
PHP
HTML
ويا
ASP.net
مجموع اين زبان ها در دنياي وب باعث ميشود  كه يك وب سايت رو تاسيس كنيد و يا با كدوم زبان كار كنيد كه اين برميگرده به نوع پروژه شما كه چه جور سايت ميخواهين داشته باشيد.
حالا نوبت به هزينه طراحي سايت با بها پسنديده در كرج ؟شما بايد براي طراحي سايت ارزان در كرج با چندتا برنامه نويس و طراح گفتگو كنيد كه هر كدوم مبالغي رو گرفتن ميكنن كه سايت شما به اصطلاح بالا بياد.
خوب در اين مرحله شما طرح جستار كردين وبراورد قيمت سپريدن دادين هرطراح و برنامه نويش هم مبلغي رو به شما پيشنهاد دادن كه جمع اين مبالغ رقم بالايي شده !،خوب اكنون كه بايد پروژه رو استارت بزنيد و كلي پول بايد پرداخت كنيد!!
صبر كنيد ما براي شما فكري كرديم .
گروه مهندسي افق نتورك با براورد خرج طراحي سايت ارزان در كرج
پايين ترين قيمت براي شما پيشنهاد هاي داره در پيوسته با ما همراه باشيد.
ما با به كارگيري متد هاي روز جهان و استخراج منابع در اين نزاكت  متدي رو احد هم اورديم لغايت شما براي ساخت يك تارنما ديگه نيازي به خرج هاي هنگفت البته براي پروژه هاي در كلاس كوچك نباشين.
طراحي سايت در كرجطراحي سايت ارزان در كرج چه موقعي پيشنهاد ميشه ؟ببينيد زماني هست كه شما نياز به يك سايت براي ديده شدن در دنياي اينترنت رو دارين و اين فقط بسنده ميكنه به اسم و اطلاعات شما در دنياي وب پيشنهاد ما براي شما يك وب سايت ارزان بها هست، جرا كه شما محوريت كار خودتون رو بر روي تارنما تنظيم نكرديد و به اين مقدار بسنده ميكنيد
وپيشنهاد ما هم يك وب سايت با هزينه مختصر و تند براي ار شماست
اما!! اگر به تعقيب كسب درامد و همه طاقت مالي ومعنوي خود از يك تارنما رو داريد يك تارنما ارزان براي شما بدترين گزينه است ،زيرا تارنما هاي ارزان براي كلاس هاي بزرگ اينتنرنتي و رقابت در دنياي وب ساخته نميشن و نا رقابت با رقباي شما در دنياي اينترنت رو ندارن.
خوب ميرسيم به نوع وب  سايت اصلا چند نوع وب سايت دارين وب سايتها كلا به دو خانوداه تقسيم ميشن وب سايت استاتيك و تارنما دايناميك.
استاتيك چيست؟استاتيك به وب سايتهاي گفته ميشن كه براي تغيرات كلي در تارنما شما بايد با برنامه نويس سايت در ارتباط باشيد و از اون براي دگرگوني ها كمك بگيريد، خلاصه بگم كه تارنما استاتيك وبسايت هاي هستند كه بها ذيل تري دارن و فقط ميتونيدجاي متن و عكس ها و منو ها ودر برخي موارد رنگ بخشي از سايت رو تغيير بديد اين خانوداه از وب سايت ها مناسب برخي شركت ها و شخص ها ميشود ، كه خيلي نيازي به تغييرات اصلي در وب سايت نيستند و هر چند ماه يك بار جاهاي از وب سايتشون رو تغيير ميدن مشابه عكس و متن ومنو…
طراحي سايت كرجو ولي وب سايت هاي دايناميكوب سايت هاي دايناميك به تارنما هاي گفته ميشوند داراي دو دسته هستند طراحي سايت كه بدست طراحي سپريدن ميشود و پنل مديريتي سايت كه بدست برنامه نويس طعبيه ميشود، لغايت سايت رو بتونين از راه پنل كاربري مديريت بكنيد ، به همين انگيزه است كه امروزه همه به سوي وبسايت هاي دايناميك ميرن كه بتونن خيلي از كارها رو خودشون اتمام تن و ديگه نيازي به تماس با طراح نداشته باشن .
خوب حالا ميپردازيم به توضيحات اغلب به طراحي سايت ارزان در كرج
سايت هاي دايناميك ويا فعال تارنما هاي هستند كه به چهره نصف اختصاصي طراحي ميشوند و پسنديده براس سئو بوده متناسب به گونه كار و جنبش شما ساخته ميشوند
مزاياي وب سايت دايناميك1.مديريت مطالب
2.گزارش گيري از بازديد سايت
3.مديريت كاربران
4.تعداد طاقت اندك صفحه و نوشته
5.ويرايش اسان صفحه و نوشته ها
6.مديريت اخبار
7.مديريت وبلاگ
8.مديريت گالري
9.استفاده از اسلايدر و انيميشن هاي فلش
طراحي سايت ارزان در كرج به چهره واكنشگراسايت responsive و يا واكنشگرا به سايتهاي گفته ميشوند در انواع صفحه نمايشها مشابه گوشي ، تبلت، و كامپيوتر ها به صورت درست به نمايش در بيايند و يك امتياز مثبت براي طراحي به حساب مي ايند اين نيز يك تكنيك در طراحي سايت ارزان در كرج محسوب ميشود.
پنل مديريتي فارسيپنل مديريت پارسي اين امكان را براي شما فراهم ميكند كه يه چهره كاربر پسند وساده تارنما خودتون رو مديريت بكنيد و همراه اين امكان براي پيشه بر هاي سايت شما فراهم ميشود كه به صورت اسان در وب سايت شما ثبت اسم كنند .
سازگار با انواع مرورگرهاخوب حال كه كاربر شما ميتواند با هر مرورگري به سراغ وب سايت شما بياد مشابه گوگل كروم ، موزيلا ، اكسپلورر و حتي مرورگر هاي سيستم عامل هاي چون مك ويا لينوكس،  يك ويژگي هاي طراحي سايت با ما اين است كه سايتي سلامت و بدور از به هم ريختگي در مرورگرهاي گوناگون است.
بدون محدوديت در ايجاد صفحهبه دلخواه خود صفحه ونوشته ايجاد كنيد و در انها ويدئو و يا عكس و تقريبا  هر چيزي كه همنشين داري برپايي كنيد .
سئو و بهينه سازي سايتدر طراحي اوليه ما با رعايت كردن استاندارد هاي سئو براي موتور هاي جستجو وگوگل سايت رو با بالا ترين كيفيت در سئو طراحي ميكنيم. وبايد در سئو در كرج با صبر وحوصله پيشه رو پيش ببرين فرايند سئو يك فرايند سررسيد بر است بايد با نزاكت فني و پشت پيشه روي سئو سايت شغل شود الي گوگل شما رو به عنوان يك سايت معتبر به مشتريان شما نمايش دهد.

بهترين روش هاي تبليغات اينترنتي

۲۳ بازديد

با توجه به استفاده روز افزون افراد از اينترنت، نبايد از اهميت تبليغات اينترنتي غافل شد. به انواع تبليغاتي كه درفضاي اينترنت و وب انجام مي شود تبليغات اينترنتي مي‌گويند. تبليغات آنلاين شامل تبليغ در موتور هاي جست و جو همچون تبليغ در گوگل، تبليغات همسان، تبليغات ويدئويي و شبكه هاي اجتماعي و غيره مي شود. يكي از مهمترين روش هاي افزايش فروش و بازديد تبليغات اينترنتي مي باشد، بنابراين هر صاحب كسب و كار بايد با انواع آن آشنا باشد و با توجه به هدف و نوع كسب و كار خود بهترين روش را انتخاب نمايد تا مشتريان بيشتري جذب نمايد. در ادامه به توضيح انواع تبليغات اينترنتي مي پردازيم.

 

1- تبليغ در موتورهاي جست و جو

در اين نوع از تبليغات به ازاي كلمات كليدي مرتبط به كسب و كار شما تبليغات شما در نتايج جست و جو نمايش داده مي شود. بطور مثال وقتي يك كاربر عبارتي را در گوگل جست و جو مي كند نتايج براي او نمايش داده مي شود و چون احتمال كليك كاربر بر نتايج اوليه بيشتر است پس حضور سايت شما در اين جايگاه داراي اهميت زياديست. شما مي توانيد با تبليغات گوگل در لينك هاي اول نتايج گوگل حضور يابيد و افزايش بازديد و فروش با گوگل ادوردز را تجربه كنيد.

 

با توجه به اينكه 90% كاربران اينترنت از گوگل استفاده مي كننده، حضور موثر در اين موتور جست و جو بسيار اهميت دارد. پرداخت در اين نوع از تبليغات اينترنتي بصورت پرداخت به ازاي هر كليك است و شما هزينه اي براي نمايش تبليغاتتان نمي پردازيد و وقتي كاربر بر روي تبليغتان كليك كرد هزينه خيلي كمي از شما كسر مي گردد. بازاريابي موتور جست و جو يا SEM (Search Engine Marketing) يكي از بهترين روش هاي تبليغات در ايران است.

 

تبليغات اينترنتي,روش هاي تبليغات اينترنتي,تبليغ در موتورهاي جست و جو

تبليغ در موتورهاي جست و جو

 

2- تبليغ در شبكه هاي اجتماعي

شبكه هاي اجتماعي بخش مهمي از زندگي روزمره ما هستند و تبليغات در آن براي آگاهي از برند و همچنين دستيابي به مشتريان جديد و بالقوه بسيار موثر است. شما مي توانيد از طريق پلتفرم تبليغاتي مختص هر كدام از اين شبكه هاي اجتماعي همچون فيسبوك، توييتر، لينكدين و حتي اينستاگرام استفاده نماييد.شايان ذكر است كه اين نوع از تبليغات در ايران طرفدار كمي دارد. البته تبليغ در اينستاگرام بصورت اسپانسري، يعني استفاده از صفحه هايي كه دنبال كنندگان زيادي دارند و ممكن است مخاطبن كسب و كار شما در آن حضور داشته باشند بسيار رايج است و به آگاهي از برند شما كمك زيادي مي كند.

 

تبليغات اينترنتي,روش هاي تبليغات اينترنتي,تبليغ در شبكه هاي اجتماعي

تبليغ در شبكه هاي اجتماعي

 

3- تبليغات همسان

اين نوع از تبليغ به علت مشابهت فرمت تبليغ با محتواي سايت انتشار دهنده، تبليغات همسان يا Native گفته مي شود. در اين مدل از تبليغات اينترنتي تلاش مي شود با ارائه راه حل براي مشكل كاربر آنها را جذب نمود. مزيت اين تبليغ آن است كه به علت مشابهت آن با ساير مطالب سايت انتشار دهنده مخاطب آنها را ناديده نمي گيرد و امكان كليك كاربر بر روي تبليغ بيشتر مي شود. شما مي توانيد با توجه به نوع كسب و كارتان سايت هاي انتشار دهنده مرتبطي را كه ممكن است مشتريانتان به آنها مراجعه كنند انتخاب و تبليغات همسان خود را اجرا نماييد.

 

تبليغات اينترنتي,روش هاي تبليغات اينترنتي,تبليغات همسان

تبليغات همسان

 

4- تبليغات بنري

در تبليغات بنري شما يك عكس ثابت و يا  متحرك با فرمت فلش يا GIF را در سايت منتشر دهنده قرار مي دهيد و مخاطبان با كليك بر روي آن به سايت شما وارد مي شوند. اين بنر ها با اندازه اي استاندارد در بالا، پايين يا كنار صفحه وبسايت نمايش داده مي شوند. هزينه آن بصورت هزينه به ازاي هر كليك (CPC) و يا اجاره ماهيانه محلي از يك سايت محاسبه مي گردد. در چند سال اخير با ايجاد روش هاي جديد تبليغات اينترنتي، تبليغات بنري طرفدار كمتري پيدا كرده اما در ايران همچنان افراد زيادي به سراغ آن مي روند. گوگل داراي بيشترين مخاطب براي تبليغات بنري يا Display Ads مي باشد و شما مي توانيد از آن براي دستيابي به مشتريان بيشتر استفاده نماييد.

 

منبع: https://www.beytoote.com/computer/tarfand-i/internet1-advertising-methods.html

GOOGLE PAY چيست و با آن مي توانيد چه كاري انجام دهيد؟

۲۴ بازديد

همه چيز درباره گوگل پي

گوگل پي يكي از نرم افزارهاي منتشر شده از سوي كمپاني گوگل است كه با استفاده از آن مي توانيد از طريق تلفن همراهتان بدون نياز به دسترسي به كارت بانكي بين المللي و يا حساب ارزي تان مي توانند از سايت هاي مختلف خريد كرده و پرداختتان را انجام دهيد.

اين روزها همه يك تلفن هوشمند در جيب خود دارند ، بنابراين منطقي است كه از آن براي پرداخت هزينه هاي آن استفاده كنيد. اينجاست كه سيستم عامل هاي پرداخت تلفن همراه مانند Google Pay وارد سيستم مي شوند. 

 

گوگل در اواخر سال 2020 دوباره Google Pay را راه اندازي كرد و با آن مجموعه اي از ويژگي هاي جديد به بازار عرضه شد. نه تنها مي توان از اين برنامه براي پرداخت پول استفاده كرد، بلكه اكنون مي تواند برنامه شخصي بانكي شما باشد. 

 

توجه: Google Pay براي گوشي هاي اندرويد ، تبلت و آيفون در دسترس است.  

 

پرداخت موبايل

 

نرم افزار گوگل پي, پرداخت گوگل

نرم افزار گوگل پي

 

قبل از راه اندازي مجدد ، Google Pay در درجه اول براي پرداخت هاي تلفن همراه استفاده مي شد. اين هنوز قسمت بزرگي از خدمات است. 

 

وقتي روش پرداخت را به Google Pay اضافه كرديد ، مي توان از آنها در جاهاي ديگر نيز استفاده كرد. اين برنامه بخشي براي سفارش غذا دارد كه با بيش از 100000 رستوران كار مي كند. همچنين بخشي براي پرداخت در ايستگاه هاي سوخت بدون نياز به لمس پمپ وجود دارد. همه اين موارد را مي توانيد در برگه اصلي "Pay" در برنامه پيدا كنيد.

 

PEER-TO-PEER PAYMENTS (پرداخت همتا به همتا)

 

نرم افزار گوگل پي, پرداخت گوگل

امكانات گوگل پي

 

كار بزرگ بعدي كه Google Pay مي تواند انجام دهد ، انتقال وجه همتا به همتا است. اگر نام Venmo را شنيده باشيد ، اين يك ويژگي بسيار مشابه است. مي توانيد براي افرادي كه از Google Pay استفاده مي كنند پول ارسال كرده و از آنها دريافت كنيد.

 

Google Pay امكان ايجاد گروه ها را نيز فراهم مي كند. بنابراين اگر با افراد ديگر هديه مي گيريد ، همه مي توانيد در يك گروه قرار بگيريد و پيگيري كنيد كه چه كسي پرداخت كرده يا پرداخت نكرده است. اين يك ويژگي عالي براي استفاده هم اتاقي ها (و ساير مردمي است كه اغلب قبض هاي مشترك دارند).

 

هر يك از پرداخت هاي يك به يك يا گروهي در يك رابط كاربري مانند اتاق گفتگو وجود دارد. بنابراين مي توانيد با ديگران در مورد هزينه اي كه پرداخت مي كنيد ، افرادي كه هنوز نياز به پرداخت دارند و غيره صحبت كنيد.

 

(DEALS & DISCOUNTS) پيشنهادات و تخفيفات

 

نرم افزار گوگل پي, پرداخت گوگل

آشنايي با نرم افزار گوگل پي

 

Google Pay يك برگه "Explore" براي يافتن پيشنهادات و تخفيف ها دارد. بسياري از اين "معاملات" پيشنهادات برگشت نقدي است كه به حساب Google Pay شما برمي گردد. اگر مي خواهيد پول را در جاي ديگري استفاده كنيد ، مي توانيد اين پول را از Google Pay منتقل كنيد.

 

جايي كه اين معاملات جالب مي شوند ، توانايي شركت در الگوريتم Google براي تجزيه و تحليل معاملات شما و شخصي سازي پيشنهادات است. Google به شما امكان مي دهد اين ويژگي را به مدت سه ماه امتحان كنيد و سپس تصميم بگيريد كه آيا مي خواهيد از آن استفاده كنيد يا خير.

 

منبع: https://www.beytoote.com/computer/tarfand-i/education-googlepay02-withit.html