جمعه ۲۱ اردیبهشت ۰۳

رازهاي موفقيت در اينستاگرام

۳۸ بازديد

چگونه در اينستاگرام موفق شويم؟ بارها و بارها موفقيت سايرين را در شبكه اجتماعي اينستاگرام ديده ايد و از خود پرسيده ايد او چگونه موفق شد؟ اما طي كردن راه موفقيت گاه با چالشهاي بزرگواري همراهست كه وقتي وارد گود مي شويم اخير متوجه مسير پرفراز و نشيب و سخت آن شده و از خويش مي پرسيم، “از كجا آغاز نماييم و چگونه"، چه بسا اين مهمترين سوال باشد.
در مقاله كوتاهي چگونه در اينستاگرام كامياب شويم؟ قصد داريم به شما بگوييم براي يك شروع موفق در اينستاگرام و پيشروي كردن برند و سوداگري خود چه رازهاي موفقيت در اينستاگراممقدماتي لازم است؟ و سپس در سلسه مقالات “بازاريابي در شبكه هاي اجتماعي" به طور مفصل و تخصصي اصول بازاريابي و تبليغات در اينستاگرام را با شما در ميان مي گذاريم.
تعيين اهداف بازاريابي براي موفقيت اينستاگرام ضروري استاگر براي حضور جدي در اين شبكه اجتماعي حاضر هستيد بايد در وهله نخست اهداف اختصار مدت و بلند مدت خويش را مشخص كنيد. فارغ از اينكه يك برند خوشنام و باسابقه هستيد يا يك سوداگري نوپا يا يك هنرمند گمنام، نخست بايد اهدافتان را روي كاغذ بياوريد. همنشين داريد به چه موفقيتي برسيد و كي؟ اين اهداف را كمي و كيفي براي خويش توضيح دهيد. مثلا بنويسيد ميخواهم الي يكسال ديگر صدهزار هوادار پركار داشته باشم و از طريق اينستاگرام به تعداد مشخصي مشتري در ماه برسم و درآمد … ميليوني داشته باشم.
به شما پيشنهاد مي نماييم آغاز بزرگترين قصد خود را كه در بلند مدت امكان نايل شدن به آن را داريد ترسيم كنيد و سپس در بازه هاي وسط مدت و اختصار مدت اهداف كوچكتر خويش را مشخص كنيد. نگران نباشيد احتمالاً بارها ناچار باشيد برگرديد و اهداف خود را اصلاح كنيد اما هدفگذاري از روز نخست براي بازاريابي در يك شبكه اجتماعي محبوب همانند اينستاگرام بسيار مهم است.
برنامه ريزي و تدوين استراتژي بازاريابي در اينستاگرام مهمترين ركن موفقيت در اينستاگرامبراي نايل شدن به اهداف تعريف شده، بايد برنامه ريزي مدوني داشته باشيد. شما مي توانيد با برنامه ريزي علمي و راهبرد درست و گام به گام خود را به شايستگي به مخاطبان شناسايي كرده و آنها را با خويش همراه كنيد. ولي چگونه برنامه ريزي كنيم و از همه مهمتر اينكه چه راهكارهايي داشته باشيم كه برنامه هاي خود را با كاميابي اجرا كنيم؟ براي اين منظور بايد شناخت خود را از رسانه هاي اجتماعي بالا ببريم. مثلا بدانيم چه روش هايي براي تبليغات در اينستاگرام هستي دارد و نقاط قوت و سستي هر كدام چيست؟ پيشنهاد مي كنيم حتما راهنماي تبليغات در اينستاگرام را مطالعه نماييد الي ديد كاملي به بهترين راههاي تبليغات در اينستاگرام پيدا كنيد، ولي احتمالاً در شروع شغل نياز باشد تا از كسان زبده كمك بگيريم.
انتخاب رايزن بازاريابي در اينستاگرامبراي طراحي هوشمندانه و پايه ريزي پسنديده حركت خود در شبكه اجتماعي اينستاگرام اكيدا پيشنهاد ميكنيم شغل را به كارآزمودگان مستحضر و باتجربه بازاريابي اينترنتي بسپاريد. اما چگونه تشخيص دهيم چه فرد يا شركتي مي تواند به ما كمك كند؟ داشتن مثال پروژه هاي كامياب و مشترياني بزرگ شاخص احسان براي انتخاب آگاهانه يك رايزن بازاريابي خبره است. بنابراين در اثناء جستجوي فرد پسنديده از آنها سوال كنيد ليست پروژه هاي بازاريابي در اينستاگرام را براي شما بفرستند تا شما با كمي رسيدگي و تحقيق بتوانيد به يك ارزيابي درست برسيد و انتخاب آگاهانه اي داشته باشيد.
به پيگيري برندسازي يا افزايش در فروش هستيد؟
تعرفه تبليغات در اينستاگرامايجاد پروفايل و صفحه چيره دست در اينستاگراماگر فكر مي كنيد راه اندازي صفحه و پروفايل در اينستاگرام، صرفا يك ثبت اسم ساده و انتخاب يك عكس براي پروفايل و گذاشتن چند پست است، دشوار در اشتباه هستيد. صفحه هواداري شما انعكاس دهنده هويت شماست. براي ساخت صفحه هواداري جذاب بايد بدانيد برپايي نظم بصري و همبستگي- يگانگي رويه در فرآوري پست ها اولين چيزيست كه مخاطبان شما را تحت كارايي خود پيمان مي دهد. براي داشتن يك پروفايل و صفحه هواداري حرفه اي در اينستاگرام بطور مفصل در مقالات بعدي با شما صحبت خواهيم كرد.
توليد محتواي اينستاگرام را با ايده هاي جذاب و خلاقانه پيش ببريد، اگر لازمست از تيم هاي فرآوري محتوا كمك بگيريد.
موفقيت در اينستاگرام با فرآوري محتواي خلاقانه
جذب هواداران راستين در اينستاگرامباز از خود مي پرسيد “چگونه در اينستاگرام موفق شويم؟" و راه آن را در افزايش فالوور پيج اينستاگرام خويش مي يابيد. ممكن است در حين جستجوي خود، به افرادي برخورد كنيد كه به فروش فالوور و پيج اينستاگرام مبادرت مي كنند. اين افراد معمولا ارقام مشخصي را روي سايتشان اعلام كرده اند و شما در كوتاهترين موعد و البته با هزينه اي اندك، مي توانيد آمار فالوور هاي زيادي دريافت كنيد. اين اشخاص هيچ وجه تخصصي در دامنه بازاريابي و برندينگ ندارند و نمي توانند برنامه و راهكاري به شما بدهند الي به موفقيت برسيد و صرفا با استفاده از نرم افزارهاي داخلي و خارجي براي شما فالوور تقلبي يا ناخواسته جذب مي كنند.
افزايش فالوور و هوادار در اينستاگرام اگر بي منظور باشد، به هيچگونه به شما كمك نمي كند، فلذا به سايتها و اشخاصي كه مي گويند در ازاي مبلغ مشخصي هوادار بگيريد اعتماد نكنيد. بايد بدانيد پتانسيل هر كسب و كاري متفاوت است و ميزان جذب هوادار به عوامل زيادي بستگي دارد.
الگوريتم هاي جديد اينستاگرام، فالوور فيك يا غيرفعال را، يك فاكتور منفي براي صفحه شما در عقيده مي گيرند و عملا رشد و موفقيت شما در اينستاگرام به مخاطره مي افتد.
شما بايد از راه فرآوري محتواي جذاب و در ضمن انتشار تبليغات هدفمند در صفحات ارزشمند اينستاگرام، بيننده خويش را بيابيد و پس از جذب براي حفظ آنها و تبديلشان به مشتري و خريدار پاياني تلاش كنيد. در مقالات بعدي به اين سوژه اغلب خواهيم پرداخت.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.