پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

طراحي سايت خبري ارزان

۲۳ بازديد

اگر شما مدير يك سايت خبري باشيد و يا در فكر راه اندازي سايت خبري هستيد با يك گشت و گذار ساده در اينترنت چندين كمپاني طراح سايت و طراح قالب خبري را تماشا خواهيد كرد كه براي يك سايت خبري هزينه طراحي سايت خبري ارزان چند ده ميليوني يا چند ميليوني را دريافت مي كنند اما بازهم امكان اخص و خاصي را در برگزيدن شما قرار نمي دهند، و همان امكانات يك سايت خبري استاندارد و معمولي را به شما تحويل مي دهند. خب حال كه ما چطور مي توانيم براي شما طراحي سايت خبري ارزان و با كيفيت براي شما به ارمغان بياوريم ؟
فروشگاه قالب وردپرس خبري  سوژه خرج را در عقيده گرفته و ما تدبيري را انديشيده ايم كه شما صاحب سايت خبري شويد (قالب وردپرس خبري) اما با خرج زياد پايين و در همان سان با كيفيت و امكانات سايت هاي چند ميليوني. در پيوسته به شما نكات مثبت اين قالب ها را تشريح مي كنيم.
ما شعار نمي دهيم عمل مي نماييم و با كمترين هزينه براي شما سايتي را راه اندازي مي نماييم كه در كيفيت و امكانات حرف نخست را مي زند.طراحي سايت خبري ارزان
آيا با قالب خبري وردپرس مي طاقت يك سايت كبير راه اندازي كرد؟پاسخ اين سوال را با قاطعيت و مستند مي توانيم بگوييم بله زيرا تا كنون افرادي از فروشگاه قالب وردپرس توس وب قالب خبري وردپرس خريداري كرده اند و پس از چند ماه كار و جنبش حرفه اي و درج اخبار در سايت خبري خويش توانسته اند به نتيجه مطلوبي برسند و حتي ما سايت هايي را داريم كه رتبه الكساي زير ۵۰۰ ايران را دارند و يا بسياري از سايت هاي خبري كه از ما قالب وردپرس خبري خريداري كرده اند روزانه هزاران بازديد كننده دارند .
كمتر از ۱ ساعت سررسيد  و كمتر از ۲۰۰ هزار تومان خرج !!!يك دسته از محصولاتي كه ما در فروشگاه قالب وردپرس درج گرده ايم ، قالب وردپرس خبري بوده و ما ۱۰ ها قالب وردپرس خبري را طراحي كرده ايم و براي فروش در فروشگاه قالب وردپرس خبري توس وب منتشر كرده ايم و شما مي تواند در كمتر از ۱ ساعت يك سايت خبري راه اندازي كنيد.
پس نكته نخست  :
كمتر از ۱ ساعت سايت خبري تاسيس كنيد.
نكته دوم
طراحي سايت خبري ارزان يعني شما با كمتر از ۲۰۰ هزار تومان (همراه با هاست و حوزه com  و ir ) سايتي راه اندازي كنيد كه امكانات يك سايت خبري بزرگ را داشته باشد.طراحي سايت خبري ارزان : در مقاله طراحي سايت خبري اطلاعاتي راجع به چگونگي بهينه سازي تارنما هاي خبري ارائه كرديم هم چنين در مقاله ويژگي هاي برتر طراحي سايت خبري نيز در مورد امكانات اخص و نيز برخي از مشخصات ويژه نيز مطالبي را برايتان ارائه داديم . ولي در اين بين چيزي كه از اهميت بالايي برخوردار است بها مناسب و هم چنين ارائه يك تارنما خبري كاربر پسند براي مشتري است .
استفاده از سيستم هاي مديريت محتواي مجاني براي طراحي سايت خبري ارزانهمان طور كه مي دانيم امروزه بسياري از موسسه ها و نظم ها و هم چنين اشخاص براي طراحي سايت از سيستم هاي مديريت محتواي رايگان به وفور استفاده مي كنند بعضي از اين سيستم ها امثال جوملا و وردپرس كه در بين اكثر سيستم هاي مديريت درونمايه براي طراحي سايت خبري ارزان از محبوبيت بالايي برخوردارند . هم چنين از سيستم مديريت محتواي ديگر مثل اپن كارت و … نيز براي طراحي سايت خبري ارزان بهره‌گيري مي شود . اما دليل بها زير اين نوع از وب سايت هاي وجود قالب هاي آماده و هم چنين پشتيناني فوي از اين نوع از سيستم هاي مديريت درونمايه مي باشد . گرد ديگر از دلايل محبوبيت سيستم هاي مديريت محتواي مجاني هم چون جوملا براي طراحي سايت خبري ارزان راحت بودن يادگيري و هم چنين روان بودن و ساده بودن آن است . براي يادگيري اين نوع از سيستم هاي مديريت درونمايه نيازي به تخصص فوقاني نيست و هر شخصي كه اطلاعات كمي درباره كامپيوتر و اينترنت داشته باشد به راحتي مي تواند ياد بگيرد.
اما به غير از اين مزاياي كه سيستم هاي مديريت محتوا براي طراحي سايت خبري ارزان استفده مي شود معايبي نيز دارد از جمله مي طاقت به امنيت پايين آنها اشاره كرد به دليل اپن سورس بودن سيستم هاي مديريت محتواي مجاني از امنيت كمي برخوردارند و دربرخي از آنها مثل جوملاي ۳ باگهاي سئو نيز پيدا شده است . در مقاله باگ سئو ي جوملا ۳ را چگونه حل نماييم در اين مورد زياد توضيح داده شده است. هم چنين در سيستم عامل وردپرس باگ سئوي توليد لينك صفحه ۴۰۴ نيز ديده شده است. در باره اپن كارت و بوت استرپ نيز معايبي و جود دارد در مورد بوت استرپ مي توانيد به نوشتار كاربرد Bootstrap در طراحي سايت مراجعه نماييد.
استفاده از سيستم هاي مديريت محتواي اختصاصي براي طراحي سايت خبري ارزانبيشتر سازمانها ي تجاري و يا اشخاصي كه در سطح بالايي در حال تجارت هستند مانند فروشگاه هاي اينترنتي بزرگ و ساير سازمان هاي براي طراحي سايت از سيستمهاي مديريت محتواي اختصاصي استقاده مي كنند ، در ضمن اغلب وب سايت هاي خبري بزرگ نيز براي طراحي سايت خبري خود از سيستم هاي مديريت محتواي اختصاصي كاربرد مي كنند .بزرگترين مزيت اين نوع از سيستم هاي مديريت محتوا امنيت بالاي آن است و آن به اين علت است كه افراد محدودي ازاين گونه سيست م بهره‌گيري مي كنند. ولي عيب اين گونه از سيستم ها نيز مي تواند يادگيري و هم چنين حمايت آن باشد . براي اضافه كردن افزونه هاي مورد لازم بايد به طراح اين گونه از سيستم مراجعه شود و…
ولي گروه طراحي سايت اينتن استفاده از سيستم هاي مديريتي محتواي اختصاصي را براي طراحي سايت هاي خبري پيشنهاد مي كند چرا كه بايد از امنيت فوقاني برخوردار باشند . هرچند استفاده از اين نوع از سيستم ها نسبت به سيستم هاي رايگان قيمت بالايي دارند اما در اين مورد موطمعا مي باشيد كه سايت اختصاصا مال شماست.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.