اينستاگرام، از يك پلتفرم شبكه اجتماعي ابتدايي كه كاربران ميتوانستند عكس ارسال كنند و كپشنهاي كوتاه بنويسند به محلي تبديل شده است كه در حال حاضر مباحثه، ويديو، استوري، گيف و بسياري ويژگيهاي ديگر را شامل ميشود. به اين ترتيب مشخص است كه اينستاگرام به يك “هدايت كننده مهم ترافيك به سمت كسب و كارهاي كوچك” تبديل شده است.
موضوع واقعا سادهاي است.تبليغات اينفلوئنسر ماركتينگبا افزايش حجم كاربران اين پلتفرم اجتماعي، علاقهمندي به هدف استفاده از آن به عنوان يك دست موزه بازاريابي نيز افزايش يافته است. مطمئنا رقباي شما نيز از آن استفاده ميكنند و احتمالاً شما نيز همين پيشه را اتمام دهيد.
براي يادگيري كامل اينستاگرام مطلب زير را مطالعه كنيد:
مقاله پيوسته را از دست ندهيد:بازاريابي اينستاگرام : جامع ترين تعليم اينستاگرام ماركتينگولي تشكيل محتواي خوب فقط بخشي از ماجراست است. برندها اگر بخواهند باره توجه قرار بگيرند، فالو شوند و در نهايت شاهد افزايش عايديشان از حضور در اينستاگرام باشند، بايد راهبرد بازاريابي محتوايي داشته باشند كه مشخصا مناسب اينستاگرام باشد.
در پيوسته با 10 باره كه بايد در استراتژي بازاريابي محتوا در اينستاگرام بكار گيريد را براي شما آورده ام.
۱. استعمال و ارزش محصول يا خدمتتان را نشانه دهيداز آنجايي كه اينستاگرام اساسا يك پلتفرم بصري است، يك محل عالي براي ارائه عكس ها و ويديوهاي نشان دهنده ارزش واقعي محصول/ خدمتتان به شمار ميآيد. احد از برندهايي كه اين شغل را به نكوداشتن انجام ميدهد اپليكيشن سفارش غذاي ريحون است. اين استارتاپ به چهره هايلايت در اينستاگرام بسياري از كاربريهاي اپليكيشن خويش را در برگزيدن مخاطبين پيمان ميدهد. اين امر يك استراتژي كليدي بازاريابي محتوا در اينستاگرام است و ميتواند در صنعت و كسب و كاري بهرهگيري شود.
اپليكيشن ريحون
۲. افزايش محتواي ايجاد شده بدست كاربرتاييد اجتماعي اين ايام يك توافق كبير است. مصرف كنندگان به ساير مصرف كنندگان بيشتر از برندهايي كه تجربه اي نسبت به آنها نداشتهاند اعتماد دارند. بنابراين اگر ميتوانيد تصاوير و/ يا ويديوهايي از مشتريان راضي در حال به كارگيري فرآورده يا خدمتتان به دست آوريد، زياد محتمل است كه اعتماد مخاطبين هدفتان را به دست آوريد. اين استراتژي بازاريابي درونمايه از جانب برندهاي تمام صنايع به شغل گرفته ميشود، خواه بر پايه فرآورده باشند، مانند صنعت مد، بر پايه فضا باشند، همانند كافي شاپ يا مبتني بر خدمات همانند خطوط هوايي.
پيج اينستاگرامي DMWAY.ir كه متعلق به دورهمي هاي درمسير بازاريابي ديجيتال مي باشد، به خوبي از اين استراتژي استفاده مي كند. با وجود اينكه تنها 4 دورهمي از سررسيد آغاز اين دورهمي ها مي گذرد. اگر هشتگ #dmway را در اينستاگرام جست و جو نماييد متوجه خواهيد شد كه، چه ميزان درونمايه توسط افراد گوناگون براي اين دورهمي ها فرآوري شده است.