دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۰۳

قابليت دسته بندي دوستان خود به اينستاگرام اضافه شد

۵۷ بازديد

 اينستاگرام را مي‌توان يكي از پركاربرترين شبكه‌هاي اجتماعي فعلي دانست. روزانه افراد بسيار زيادي از اين شبكه اجتماعي براي ديدن يا اشتراك گذاشتن تصاوير و فيلم‌هاي جديد استفاده مي‌كنند. رابط كاربري اين نرم‌افزار به قدري جذاب است كه تاكنون توانسته توجه افراد بسياري را به خود جلب كند. حالا اينستاگرام يك قابليت جديد را به برنامه خود اضافه كرده است كه به كاربران اين اجازه را مي‌دهد تا ليست اشخاصي كه دنبال مي‌كنند را بر اساس ميزان برقراري ارتباط و تبادل اطلاعات دسته بندي كنند. گزينه‌هاي موجود در اين قابليت شامل " بيشترين ميزان نمايش در صفحه اول " و " كمترين ميزان ارتباط " مي‌شوند كه از اين طريق كاربر مي‌تواند روند نمايش پست‌ها در صفحه اول خود را انتخاب كند.

 

سخننان مسئولين اين برنامه

مسئولين اين شركت در طي سخنان خود درباره اين ويژگي جديد گفتند: " هدف اصلي اينستاگرام آن است كه كاربران به اشخاصي كه دوست دارند و به آن‌ها اهميت مي‌دهند نزديك‌تر شوند. ما مي‌دانيم كه روابط ممكن است با گذر زمان تغيير كند در نتيجه كاربر نياز دارد تا كنترل كامل بر روي محتواي صفحات خود داشته باشد. ما مي‌خواهيم شرايطي را فراهم كنيم كه اگر كاربر محل زندگي را تغيير داد، فارغ‌التحصيل شد ويا يك هدف جديد در زندگي پيدا كرد، همواره بتواند به سادگي ارتباط خود را با گذشته خود حفظ كند، تنظيم كند و يا به كلي تغيير دهد". اين قابليت براي افرادي كه مي‌خواهند تعداد دنبالكنندگان خود را كنترل كنند نيز بسيار فايده دارد.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جديد

 

گفتني است كه اينستاگرام اخيرا ويژگي به برنامه خود اضافه كرد كه با استفاده از آن كاربران مي‌توانند ليست دنبال‌كنندگان خود را بر طبق زمان آشنايي آن‌ها دسته بندي كنند. مسئولين اين شركت همچنين اعلام كرند كه اين قابليت در مراحل اجرايي است و بر روي برنامه قرار گرفته، آن دسته از افرادي كه هنوز از اين ويژگي در برنامه خود برخوردار نيستند، پس از بروزرساني برنامه خود مي‌بايست آن را يك بار كامل ببندند و مجددا راه اندازي كنند. گفتني است كه اين برنامه امكان دارد تا كمي ديرتر بر روي سيستم عامل‌هاي اندرويدي اجرا شود.

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/technews/social-news15680.html

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.