یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۰۳

گوشي جديد TCL نمايشگر كشويي دارد

۶۲ بازديد

جديدترين تصاوير فاش شده نشان مي دهند شركت TCL در حال توسعه گوشي با نمايشگر كشويي است. اين محصول بر خلاف موتورولا ريزر و گلكسي فولد بوده و ظاهري شبيه به ميزهاي كشويي داشته و نمايشگر دوم آن از زير نمايشگر اول به طرف بيرون باز مي شود.

بر اساس گزارش سايت CNET شركت TCL قصد داشته از گوشي تاشو خود در كنگره جهاني موبايل (MWC) امسال رونمايي كند، ولي لغو شدن اين رويداد به خاطر شيوع ويروس كرونا رونمايي اين گوشي را با تأخير مواجه كرده است.

 

با اينكه تصاوير شمايل اين گوشي را با جزئيات بالا نشان مي دهند، ولي كاربر را با سوالات متعددي روبر مي كنند. به عنوان مثال به نظر مي رسد نمايشگر دوم به سمت بيرون باز مي شود؛ حال سوالي كه مطرح مي شود اين است كه نمايشگر حين بسته بودن گوشي در كدام قسمت قرار خواهد گرفت.

اگر نمايشگر پس از تا شدن زير نمايشگر اول قرار گيرد، براي جا شدن در قاب گوشي بايد با زاويه نسبتاً زيادي تا شود. علاوه بر اين از آنجايي كه گوشي حين بسته بودن بايد ابعاد جمع و جوري داشته باشد، احتمالاً نيمي از قاب گوشي حين بيرون آمدن صفحه نمايش خالي خواهد بود.

 

با اينكه كمپاني TCL قصد نمايش اين گوشي در نمايشگاه MWC را داشته، ولي اين مورد به معني عرضه آن به بازار در آينده نزديك نيست. اين شركت در گذشته چندين گوشي تاشو را در رويدادهاي مختلف نمايش داده، اما تا كنون هيچ كدام از آنها را به بازار عرضه نكرده است.

شركت TCL در كنگره جهاني موبايل سال گذشته از نمونه اوليه گوشي تاشو خود با نام Dragonhinge رونمايي كرد. البته اين محصول آنقدر شكننده بود كه كارمندان اين شركت نيز اجازه دست زدن به آن را نداشتند.

منيع:

https://digiato.com/article/2020/02/18/%d8%aa%d8%b5%d8%a7%d9%88%db%8c%d8%b1-%d9%86%d9%85%d9%88%d9%86%d9%87-%d8%a7%d9%88%d9%84%db%8c%d9%87-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af-tcl/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.