شنبه ۲۲ اردیبهشت ۰۳

رونمايي از نمايشگر پوشيدني در نمايشگاه ايفا

۴۷ بازديد
 اخبار تكنولوژي ,خبرهاي تكنولوژي,نمايشگر پوشيدني
يك شركت چيني در نمايشگاه IFA2019 از يك نمايشگر پوشيدني رونمايي كرد كه در حقيقت عينكي هوشمند با نمايشگر است كه جلوي چشمان او قرار مي گيرد.

به گزارش مهر به نقل از انگجت، شركت چيني TCL  در نمايشگاه IFA2019امسال نمونه اوليه چنددستگاه مختلف را رونمايي كرد تا جهت محصولات آتي خود را در بازار روشن كند.

 

يكي از اين محصولات طرح اوليه «نمايشگر پوشيدني» است كه بسيار شبيه يك هدست سينمايي شخصي به نظر مي رسد. اين گجت در حقيقت يك عينك هوشمند با نمايشگرOLED است كه جلوي چشمان كاربر قرار مي گيرد و او را فريب مي دهد تا تصور كند در سينما نشسته است.

 

TCL برخلاف سوني، آوگانت و رويول محصول خود را بسيار كوچك و به اندازه يك عينك درآورده كه روي آن يك فيلتر پولاريزه نيز وجود دارد. صوت مربوط به محتواي نمايشي در اين عينك نيز از طريق بلندگوهايي پخش مي شود كه روي هر بازو قرار مي گيرند و هدست به وسيله يو اس بي سي به يك موبايل TCLهمخوان با اين موارد متصل مي شود.

 

اين شركت ادعا مي كند اين گجت فقط براي استفاده خانگي نيست و فرد مي تواند هنگام حركت يا حتي زماني كه در قطار نشسته نيز از آن استفاده كند.

 

 دو نمايشگري كه جلوي چشمان كاربر قرار مي گيرند، به اندازه اي مات هستند كه فرد بتواند به راحتي يك فيلم را تماشا كند اما اطراف آن همه چيز نيمه شفاف است. بنابراين اگر فرد در يك قطار نشسته باشد و فردي به او نزديك شود، از موقعيت خود كاملا آگاه خواهد بود.

 

از سوي ديگر شركت TCL از يك موبايل تاشو نيز رونمايي كرد كه احتمالا در ۲۰۲۰ ميلادي عرضه شود. اين طرح اوليه به دستگاهي با نمايشگر ۷.۲ اينچي تاشو تعلق دارد. البته خارج موبايل هيچ نمايشگر ديگري نيست و در عوض هنگام باز شدن دستگاه كاربر با نمايشگرAMOLED  با وضوح ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ پيكسل روبرو مي شود. 

 اخبار تكنولوژي ,خبرهاي تكنولوژي,نمايشگر پوشيدني

 

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11036043.html

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.