یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۰۳

طراحي سايت فروشگاه با وردپرس

۲۳ بازديد

مزاياي راه اندازي فروشگاه اينترنتي با وردپرسساخت فروشگاه اينترنتي با وردپرس امكان صرفه جويي در هزينه‌ها را براي شما به پيگيري خواهد داشت. سيستم مديريت محتواي وردپرس به انگيزه اتساع و تنوع در قالب وردپرس و افزونه وردپرس كه داره ميتونه دست شما را براي ساخت هر گونه فروشگاه اينترنتي چه براي فروش محصولات فيزيكي و چه دانلودي بازتر بزاره. فلذا براي اينكه با مزاياي ساخت سايت با ووكامرس بيشتر آشنا بشيد يك چك فهرست از اين مزايا را تعبيه مي‌كنيم. طراحي سايت فروشگاه با وردپرس هزينه مختصر در سنجش با ديگر سيستم‌ها: ساخت سايت با وردپرس و ووكامرس كه هر دو به صورت مجاني عرضه شدند خرج كمتري در سنجش با ساير سيستم‌هاي فروشگاهي همانند پرستاشاپ خواهد داشت.گستردگي در قالب ووكامرس: سايت‌ها و فروشگاه‌هاي قالب وردپرس بسيار زيادي وجود دارند كه به چهره رايگان و تجاري انواع قالب ووكامرس مطابق با تكنولوژي و دربايستن روز طراحي مي‌كنند.گستردگي در افزونه‌هاي ووكامرس: سايت‌ها و فروشگاه‌هاي افزونه وردپرس نيز دربايستن كاربران را براي اضافه كردن امكانات به ووكامرس باره بررسي پيمان ديتا و اقدام به طراحي افزونه مجاني و بازرگاني براي رفع اين مايحتاج مي‌كنند.امكان گزارش‌گيري كامل از فروش: با استفاده از ووكامرس مي‌توانيد گزارش كاملي از فروش محصولات خويش را داشته باشيد و از آنها در بازه‌هاي زماني مختلف گزارش تعبيه كرده و با مطالعه و موشكافي داده‌ها برنامه ريزي تبليغاتي براي فروش محصولات داشته باشيد.فروش خودكار بدون طي مراحل گوناگون: با ساخت سايت فروشگاه اينترنتي ساير نيازي به حضور فيزيكي در محيط‌ تجاري خود نداريد و مي‌توانيد به راحتي حتي در رختخواب خويش به مديريت فروشگاه اينترنتي بپردازيد ???? .گستردگي در جذب مشتري در سطح وسيع: با تاسيس فروشگاه اينترنتي ساير اندك به موقعيت محلي و شهر خويش نبوده و مي توانيد محصولات خود را در سطح وسيع‌تري به مشتريان عرضه كنيد. اين سطح وسيع مي‌تواند به چهره جهاني نيز باشد.امكان بازاريابي و تبليغ محصولات به روش‌هاي متنوع و كم هزينه: امروزه تمركز بر روي سئو و بهينه سازي سايت براي موتورهاي جستجو بهترين طريق تبليغات كم هزينه است كه با برنامه ريزي درست و زمان‌بندي شده ميتونيد بدون صرف هزينه‌هاي چند ده ميليوني از راه موتورهاي جستجو مشتريان خود را جذب كنيد.فروشگاه اينترنتي يا فروش با شبكه‌هاي اجتماعي؟بسياري از صاحبان كسب و كار لغايت همين هفته‌هاي تازه از پلتفرم‌هايي همانند تلگرام و اينستاگرام براي فروش محصولات به چهره اينترنتي استفاده مي‌كردند. ولي بعد از برپايي محدوديت‌هايي كه روي تلگرام روي دادن به طور كلي فضاي كسب و كارهايي كه از تلگرام براي فروش محصولات اينترنتي خود كاربرد مي‌كردند متضرر شد. پيش از اين هم اين اتفاق در يك بازه زماني در دي ماه رخ ديتا بود.
تصوري كه بعضي كسان براي ساخت فروشگاه اينترنتي دارند اين است كه كارهاي مديريتي را به اشتباه به گونه‌اي بزرگ در عقيده مي‌گيرند كه حتي همنشين ندارند به ساخت سايت هم فكر كنند. ولي به اين نكته كه سرمايه گذاري روي شبكه هاي اجتماعي براي فروش محصولات كاملا اشتباه است نيز اصلا انديشه نمي‌كنند. در همين مسئله‌اي كه براي تلگرام رخ داده، نه تنها فروش محصولات به نوعي نيمه سنتي است بلكه پروسه خريد نيز در آن طولاني مي‌شود. اما وقتي از يك سايت استفاده كنيد فقط كاري كه بايد اتمام دهيد اين است كه سفارشات را نگريستن كرده و بعد از آماده شدن براي مشتري ارسال كنيد.
اما در يك شبكه اجتماعي پيش درآمد بايد به چهره سر راست با مشتري مكاتبه كنيد. سپس از آغاز جزييات يك محصول را براي تك تك مشتريان شرح دهيد و در اين بين هم به سوالات بي نهايتي كه همگي ندارند يك به يك پاسخ دهيد الي مشتري از محصولي كه هدف خريد دارد اطلاعات كافي به دست آورد. بعد از اينكه تصميم به خريد گرفت از راه‌هايي مشابه كارت به كارت كردن و يا استفاده از صفحات پرداخت واسط از مشتري بخواهيد تا قبض پرداخت را به شما اعلام كرده و در نهايت محصول را پس از تاييديه پرداخت براي وي ارسال كنيد.
اما در يك فروشگاه اينترنتي كليه اين كارها به صورت خودكار و بدون نياز به اينكه به يك يك مشتريان پذيرش دهيد قابل پيش بيني و برطرف كردن است. كافي است در توضيحات محصول بخشي را هم براي سوالات متداول در نظر بگيريد. سپس پاسخ تمامي سوالات متداول را به چهره حاضر پيمان دهيد تا مشتري آنها را مطالعه كرده و با يك رويت باز از محصول اقدام به خريد كند. با به هستي آمدن سوالات جديد هم ميتوانيد اين بخش را آپديت كرده و سوالات ديگري را نيز به آن اضافه كنيد. پروسه پرداخت نيز كاملا اتوماتيك بوده و بعد از اينكه پرداخت انجام شود نتيجه آن در سفارشات فروشگاه اينترنتي قابل تماشا خواهد بود.
به علت اينكه بحث روي فروش محصولات از طريق سايت و شبكه‌هاي اجتماعي يك نوشتار پر محتوا و غني را مي‌طلبد در اينجا صرفا به معرفي برخي مزاياي ساخت فروشگاه اينترنتي با سايت در سنجش با شبكه اجتماعي پرداختم. در مقالات آتي حتما يك نوشتار جامع براي مقايسه سايت با فروشگاه اينترنتي اجتماع خواهم كرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.