دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۰۳

تكنولوژي هاي جديد در طراحي وب سايت

۵۸ بازديد

موضوع مهمي كه در طراحي تارنما مورد پروا بسياري از وبمستران و صاحبان تارنما ها پيمان گرفته است ، تكنولوژي  هاي جديد در طراحي وب سايت است ، بطور مثال در گذشته به كارگيري فناوري فلش در وب سايت ها بسيار رايج بود ، ولي با گذشت موعد و آمدن تكنولوژي هاي جديد مشابه جي كوئري و آجاكس ساير به كارگيري تكنولوژي كهن همانند فلش ديگر از طرف افرادي كه به پيگيري طراحي تارنما بودند باره پروا قرار نگرفت .
طراحي سايت شركتي چيست؟  تكنولوژي فلش به دليل وزين بودن و سرعت پايينش امروزه ديگر مورد بهره‌گيري پيمان نميگيرد ، اگر يك بررسي كلي از نظر شمار سايت هاي پيكان در دنياي اينترنت داشته باشيم متوجه خواهيم شد كه اين گونه تارنما ها ديگر در دنياي اينترنت وجود ندارند و سايت هاي موجود در دنياي اينترنت هم اكنون از فناوري هاي جديد اشاره شده ساخته شده اند.
اما چرا در گذشته از پيكان كاربرد مي شد ، فلش در طراحي سايت در ماضي به علت جذابيت و زيبايي كه داشت باره كاربرد قرار ميگرفت ، اما با گذشت موعد و آمدن تكنولوژي هاي جديد منسوخ شد ، امروزه موتور هاي جستجو هم درونمايه سايت هاي فلش را ايندكس نميكنند، يعني اگر وب سايت شما از پيكان طراحي شده باشد بدست موتور هاي جستجو بررسي نمي شوند و مطمئنا شما ورودي گوگل نخواهيد داشت .
پيشنهاد ميكنم براي اطلاعات اغلب در باره جي كوئري مقاله  jQuery در طراحي سايت را مطالعه نماييد. وانگهي ميتوانيد اطلاعات اكثريت در باره آجاكس را در مقاله  Ajax در طراحي سايت و تاثير آن بر روي سئو سايت توسط آوريد.
موضوع بسيار مهمي كه در طراحي سايت فلش را بايد بدانيد توصيه ميكنم مقاله  معايب استفاده از پيكان در طراحي تارنما را بخوانيد.
از اينكه اينتن را براي آموزش طراحي سايت و طراح سايتتان انتخاب كرده ايد متشكريم . براي اطلاعات اغلب در مورد طراحي سايت با دفتر مركزي اينتن در تماس باشيد لغايت از مشاوره رايگان طراحي سايت اينتن بهره‌گيري نماييد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.