یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۰۳

سئو چيست؟

تكنولوژي روز

سئو چيست؟

۶۷ بازديد

تاثير رفتار كاربران بر سئو چيست؟الگوريتم هاي جديد گوگل به اخص الگوريتم RankBrain سعي ميكنند لغايت رفتار كاربران اثناء جستجو را آناليز كرده و متناسب با همان رتبه بندي نتايج را بهينه كنند. هر سررسيد كاربر عبارتي را در گوگل جستجو ميكند و يك يا چند نتيجه موجود در پيشنهادات گوگل را برگزيدن خواهد كرد. گوگلآوش تكبه برگزيدن كاربران پروا زيادي خواهد كرد. بعنوان مثال اگر يك سايت در رتبه پاييني از نتايج گوگل باشد اما كاربران زيادي بر روي آن كليك كنند گوگل جايگاه اين سايت را درمان خواهد داد.

علاوه براين سررسيد حضور كاربران در يك سايت تا جستجوي مجدد در گوگل اهميت گزيده تر اي خواهد داشت. از زمانيكه كاربر وارد سايت شما ميشود الي زمانيكه مجدد همان عبارت يا عبارتي مشابه با آن را در گوگل جستجو ميكند Dwell Time  ناميده ميشود. اگر دوست داريد بدانيد كارايي رفتار كاربران بر سئو چيست پيشنهاد ميكنيم مقاله RankBrain چيست را مطالعه كنيد.
آكادمي وبسيما با برگزار دوره هاي حضوري در زمينه دوره آموزش سئو، آموزش گوگل وبسمتر و تعليم سئو كلاه خاكستري به شما كمك ميكند كه گردآور اي ارزشمند از فرهنگ و تجربه را در زماني كوتاهي كسب كرده و جايگاه خويش را در نتايج جستجو درمان دهيد.
سئو چيست
اهميت سئو در چيستاكثر كاربران اينترنتي صفحات باره عقيده خود را از موتورهاي جستجوي اصلي مانند گوگل، بينگ و ياهو پيدا ميكنند. از اين‌رو سئو مناسب كليد شما براي رسيدن به بازديد بيشتر است. علاوه براين موتورهاي جستجو همان چيزي را در برگزيدن كاربران قرار ميدهند كه آنها بدنبالش هستند، به همين انگيزه در سنجش با تبليغات اينترنتي مشتريان اعتماد بيشتري به سايت شما خواهند داشت و اين فرمايش پرتو ميدهد كه ارزش سئو چيست و چرا بايد به آن توجه كرد.
 كلمات جستجو شده بدست كاربران در موتورهاي جستجو اهميت فوقاني دارند، تجربه پرتو ديتا است كه جذب بازديدكننده زياد از طريق گوگل ميتواند موفقيت هر شركتي را تضمين كند. بازديد بدست آمده از طريق هاي سئو بر هر نوع تبليغ مزيت داشته و در دراز مدت هزينه كمتري را نيز به شما تحميل خواهد كرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.